• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drömde jag, eller?

Jens

Greedo
Va inne på TTT tidigare ikväll o tyckte mig se en tråd där Joberman där flaggade för detta forum. Kunde inte se den tråden nu...

Wtf?

/Jens
 

David

Bödeln
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
David skrev:
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!

Håller definitivt med. Jag vill definitivt inte stöta mig med Jocke/Tony och min tråd var inte ämnad att provocera. Att bara radera den känns lite Kim Jong-Il.

Det är klart att Sverige/Skandinavien är både moget och tillräckligt stort för två livskraftiga kvalitetsforum för klockmuppar.

Leve pluralismen

JoberMan
 

hans

Petrus Kenicius
JoberMan skrev:
David skrev:
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!

Håller definitivt med. Jag vill definitivt inte stöta mig med Jocke/Tony och min tråd var inte ämnad att provocera. Att bara radera den känns lite Kim Jong-Il.

Det är klart att Sverige/Skandinavien är både moget och tillräckligt stort för två livskraftiga kvalitetsforum för klockmuppar.

Leve pluralismen

JoberMan

+1

/Hans
 
PLUS som fan

JoberMan skrev:
David skrev:
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!

Håller definitivt med. Jag vill definitivt inte stöta mig med Jocke/Tony och min tråd var inte ämnad att provocera. Att bara radera den känns lite Kim Jong-Il.

Det är klart att Sverige/Skandinavien är både moget och tillräckligt stort för två livskraftiga kvalitetsforum för klockmuppar.

Leve pluralismen

JoberMan

Vad heter den där maffiasnubben i Simpsons... Fat Tony? Soon Denke & co will be sleeping with the fishes. :mrgreen:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag måste säga att starta set här forumet var ett fantastiskt initiativ. En sak jag skulle tycka va kul är "gilla knappar" Tack så mycket för ett fantastiskt jobb killar.
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Drömde jag, eller?

Har någon fått en kommentar av jocke eller tony?
Eller har de kanske också flyttat över i smyg? För att det är en så grym plattform :)

skickat med telefonen.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
80talisten skrev:
Jag måste säga att starta set här forumet var ett fantastiskt initiativ. En sak jag skulle tycka va kul är "gilla knappar" Tack så mycket för ett fantastiskt jobb killar.

Det går att fixa. Lägger till i min todo-list :)

Ofta man gillar en post, men har kanske inget att tillföra. Då är en gilla-knapp bra.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ja en gilla-knapp är smutt! (* trycker på den virtuella gilla-knappen *)

Även tapatalk är en trevlig funtion, då kan man ju ta en snabbkolla lite diskret på jobbet.

Får hoppas att detta forum inte ses som ett hostile takeover på TTT - men den plattformen lever ju på övertid om man ska vara krass. Vi får kalla detta naturlig evolution... :geek:
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
JoberMan skrev:
David skrev:
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!

Håller definitivt med. Jag vill definitivt inte stöta mig med Jocke/Tony och min tråd var inte ämnad att provocera. Att bara radera den känns lite Kim Jong-Il.

Det är klart att Sverige/Skandinavien är både moget och tillräckligt stort för två livskraftiga kvalitetsforum för klockmuppar.

Leve pluralismen

JoberMan

Kim Jong-Il :lol:
Aningen märkligt att bara radera tråden tycker jag nog...
// John
 

Jens

Greedo
Jomppe skrev:
JoberMan skrev:
David skrev:
Inte helt okej, kan jag tycka. Konkurrens är nästan alltid bra, lägg energin på att få fram en ny plattform istället!

Håller definitivt med. Jag vill definitivt inte stöta mig med Jocke/Tony och min tråd var inte ämnad att provocera. Att bara radera den känns lite Kim Jong-Il.

Det är klart att Sverige/Skandinavien är både moget och tillräckligt stort för två livskraftiga kvalitetsforum för klockmuppar.

Leve pluralismen

JoberMan

Kim Jong-Il :lol:
Aningen märkligt att bara radera tråden tycker jag nog...
// John

Jag hade gärna hört en förklaring varför det inte är ok att skriva att det finns ett annat svenskt forum.
Har svårt att tro en tråd om ett utländskt forum hade fått samma behandling.

Men det kanske finns en självklar orsak som jag missar.

Jens
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jens skrev:
Jag hade gärna hört en förklaring varför det inte är ok att skriva att det finns ett annat svenskt forum.
Har svårt att tro en tråd om ett utländskt forum hade fått samma behandling.

Men det kanske finns en självklar orsak som jag missar.

Jens

Det känns inte helt ok att man "skriver" om TTT:s moderatörer så här men i grund och botten handlar det väl om TTT inte vill förlora sina större debattörer. Men jag håller med det som Joberman sa - att Sverige och skandinavien är stort nog för flera klockforum.
 

Hugii

Audemars
....har hänt mig.
Jag drömde på nyårsdagen om KS. Inte bara om KS, utan jag drömde om en KS-värld, jag drömde att jag gick ut på balkong och hela KS var mina grannar.

on Topic.. varför vill man vara (aktiv och) medlem på ett forum som är "näst" störst?
 
Topp