• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Drömmar...

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
En polare berättade för mig för ett tag sedan att han drömt om mig och klockor..
Jag bar en klocka på varje handled och försäkrade honom om att det var fullt normalt.

Inatt drömde jag samma sak.. På vänster handled en 16753 med oysterlänk och på höger en Oysterquartz men blå eller grå tavla. Kan detta betyda något? :D

Bilder bara för att! (ej mina)

8yTV0qQ.jpg

q7uUPOq.jpg
 
Hade också en klockdröm i natt! Drömde om att jag lade en Voutilainen-klocka uppochner på ett bord och började snurra på klockan så att det blev en mängd repor i den. Vaknade av att en finländare slängde sig över bordet och snodde den. Närmare bestämt den här modellen:
IMG_1877.JPG
 

Cyklisten

Cartier
Vilka goa drömmar ni har!! Jag vill också drömma om klockor.

Minns när jag var lite och drömde att jag hade exakt alla spel som fanns till min Gameboy, fatta den besvikelsen jag fick när jag vaknade och insåg att det var en dröm! :(
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag hade en dagdröm om en helt näck kvinna med två Rolex på handlederna.

Någonstans i dagdrömmen blev jag avbruten av tanken på att klockorna var ErikGBG 's
 

K-S

Rolex
2-Faktor
En polare berättade för mig för ett tag sedan att han drömt om mig och klockor..
Jag bar en klocka på varje handled och försäkrade honom om att det var fullt normalt.

Inatt drömde jag samma sak.. På vänster handled en 16753 med oysterlänk och på höger en Oysterquartz men blå eller grå tavla. Kan detta betyda något? :D

Bilder bara för att! (ej mina)

8yTV0qQ.jpg

q7uUPOq.jpg

Spara och köp på dig drömmen! :)
 
Topp