• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dra på trissor! Avsnitt 3 av Klocksnack - Tillsammans med Nymans Ur 1851 är här!

msa00

Omega
Får man säga klockrent!! Kanonbra lyssnade i solstolen. Tackar för en schysst podd, kul med historieinslaget.
 

Lunkan

Cartier
Fick ett lyckorus när det plingade till I telefonen imorse att ett nytt avsnitt fanns tillgängligt. Lyssnade i bilen och måste säga att ni går från klarhet till klarhet för varje avsnitt. Kanon att ha med representanter från de olika klockmärkerna som också kan ge en mer ingående, självklart säljande, bakgrund av märken och modeller. @Denke är som TV3:s motsvarighet till Robert Aschberg som säger vad han tycker och tänker :) Keep up the Good work!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Bra avsnitt. Släpper Sjöö Sandström en bra gummistrap med bra viklås till RC så kommer jag att köpa en.
 

Wiliamo

Panerai
Underbart avsnitt, nu märks det att ni börjar komma in i det bra och bli mer bekväma med formatet. Riktigt grymt! Kul med fokus på svenskt i veckans avsnitt, alltid kul med lite klocktugg från/med Sjöö Sandström! Jättebra och lärorikt :)
 

Sorubim

Audemars
Mycket bra och intressant avsnitt. Gillar bla "Fråga urmakar'n" segmentet. Keep up the good wörk boys!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Bra avsnitt som vanligt! Försöker skaka av mig det fullständigt felaktiga uttalet av masurbjörk bara ;)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sött med era små misstag, men de märks nog inte av den stora massan. Sedan kan man ju fråga sig hur mycket betalt ni fick av Sjöö Sandström? Tuffa till er lite nu.
 

Esh

Omega
2-Faktor
Underbart avsnitt! Gillar verkligen konceptet med "fråga urmakarn". Kan vi väntas fler kommande "gästpoddare"? Har inte riktigt förstått när nya avsnitt kommer, kommer de sporadiskt så att man bör hålla ett öga på podcaster appen titt som tätt eller kommer det bli fasta datum/dagar när ni släpper nytt? Förstår såklart att detta är något som görs vid sidan av och att ni gör det i mån av tid! Men man längtar ju faktiskt direkt efter nästa avsnitt så fort man lyssnat klart på detta :)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Mycket bra avsnitt!

Kul och bra avsnitt! Tack för att vi fick vara med! :)
I programmet berättar Felix att ni levererade 1100 klockor till flygvapnet. Jag har alltid trott att det bara var piloterna som tilldelades dessa, men några 1100 piloter lär vi ju inte ha... Vet ni vilka fler yrkesgrupper inom flygvapnet som myser runt på flottiljerna med skydivers på handlederna?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Toppen!! Hur ofta planerar ni att köra? är nöjd med takten ni levererar men lättare att tygla abstinensen om man vet på ett ungefär när nästa avsnitt kommer:)
 

egbert

Panerai
Bock och tack för ännu ett lyssningsvärt avsnitt!
Kör ni flera mickar eller sitter ni olika långt från micken? S&S-snubben var iallafall högljudd jämfört med er andra, fick hålla på och joxa med min volymknapp under lyssningen.
 

ErikGBG

Audemars
Mycket bra avsnitt!


I programmet berättar Felix att ni levererade 1100 klockor till flygvapnet. Jag har alltid trott att det bara var piloterna som tilldelades dessa, men några 1100 piloter lär vi ju inte ha... Vet ni vilka fler yrkesgrupper inom flygvapnet som myser runt på flottiljerna med skydivers på handlederna?
Inte helt otänkbart att vi har 1100 piloter. Då snackar jag inkl helikopter och transportplan.
 
Topp