Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dramatik på VRF

Diskussion i 'Diskussion' startad av daviden, 31 mars 2013.

1. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
  2. David

David Bödeln

Helt sjukt. (Har inte mer information än den som diskuterats här de senaste månaderna, men är inte förvånad.)

3. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Verkar ha legat där ett tag, vad jag förstår. Inte lagt märke till förrän nu dock.

Är det enbart jenkare som gått bananas, eller ligger det någon tyngd bakom? Den som vet får gärna skriva.

4. David

David Bödeln

5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Om jag inte missat något så är det old news.. Var en kille som handlade klockor. Han jobbade även på en restaurang där han tillsammans men andra servitörer gjorde kortbedrägerier. Efter det började man ifrågasätta hans "full set" affärer på VRF. Därför stämde han vissa för förtal och det finns alltid ett ansvar för moderatorer..

6. David

David Bödeln

7. Spencer

Det var väl det jag skrev

8. David

David Bödeln

Yes sir, underlättar bara för dem som vill läsa själva.

9. Spencer

You are the master :)

Mårtenssons ur Brookfield