Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dregel! Citizen Tough tillgänglig igen

Diskussion i 'Diskussion' startad av Eric Jajjamensan P, 7 september 2012.

1. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Eric Jajjamensan P Sektledare

Från:
    Spexeryd
    Den är hård och vacker.
    <a class="postlink" href="http://www.heinnie.com/Royal-Marines-Super-Tough/p--9024/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.heinnie.com/Royal-Marines-Su ... h/p--9024/</a>

2. Hade en Citizen Tough förrut och var faktiskt inte såå impad, den var cool men lite för liten för mig personligen..

3. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Också haft en, jag var dock mer impad och perfekt storlek för sin typ (på min handled ska tilläggas). Dock tror och hoppas jag den ovan, likväl ray mears varianterna är något finare i titan då de inbringar 3x så mycket vid försäljning/köp.

4. vekktah

vekktah Borgare

sålde min spontant på en middag efter att ha fått en komplimang för den. dumt gjort. utmärkt klocka för många situationer. men fick spader på visarna.

5. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Håller med, lite fetare visare och den skulle ha varit fulländad. Men den är ju faktiskt riktigt läcker som den är också.

6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag har också haft en, gedigen liten sak, men jag kunde inte komma ifrån känslan av bollibompa-klocka..det är något med taveldesignen.. :mrgreen:

7. Jaggis

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Är det någon shyrre lume i den där? Ser ju att finnas mkt lysmassa men är den något att skriva hem om?

8. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Den lyser helt okej! Blå lume har jag för mig med vilket är lite roligare :cool:

9. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Från:
    Spexeryd
    Hur det än är så borde stålvarianten ovan vara lika poppis som Seikos SKX... Varianter. Kostar jordnötter, wr200m, kompromiss storlek och klassisk sportdesign (även om jag håller med om tankarna kring visare).
    Skiljer sig dock från titanvariabten som är i helgjuten boett utan lock. Vad var det det hette nu igen...

10. Watch out

Watch out Stadsbo

Från:
    Norr om nästan allt.

11. Eric Jajjamensan P
    Trådstartare

Från:
    Spexeryd
    ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

12. carlanton

carlanton Biskop

Monocoque...

Eric Jajjamensan P och joh.jonsson gillar detta.
  13. joh.jonsson

joh.jonsson Borgare

Från:
    Uppsala // Visby
    bästa ord(bild)vitsen ever :D

14. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Jag garvade så högt åt den där bilden att den döva kärringen i huset mitt emot reagerade.. Bästa skämtet sen de skånska brösten..

meo_swe gillar detta.
  15. Rille

Rille Präst

Gillade den! Stenhård på kevlar :D någon med wristshots?

Mårtenssons ur Brookfield