• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dregel! Citizen Tough tillgänglig igen

Den är hård och vacker.
<a class="postlink" href="http://www.heinnie.com/Royal-Marines-Super-Tough/p--9024/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.heinnie.com/Royal-Marines-Su ... h/p--9024/</a>
99952663_v_1344372998.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
masterkiller skrev:
Hade en Citizen Tough förrut och var faktiskt inte såå impad, den var cool men lite för liten för mig personligen..

DSC_4300.jpg

Också haft en, jag var dock mer impad och perfekt storlek för sin typ (på min handled ska tilläggas). Dock tror och hoppas jag den ovan, likväl ray mears varianterna är något finare i titan då de inbringar 3x så mycket vid försäljning/köp.
 

vekktah

Cartier
sålde min spontant på en middag efter att ha fått en komplimang för den. dumt gjort. utmärkt klocka för många situationer. men fick spader på visarna.
 

Hubbatix

Cartier
Håller med, lite fetare visare och den skulle ha varit fulländad. Men den är ju faktiskt riktigt läcker som den är också.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har också haft en, gedigen liten sak, men jag kunde inte komma ifrån känslan av bollibompa-klocka..det är något med taveldesignen.. :mrgreen:
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Är det någon shyrre lume i den där? Ser ju att finnas mkt lysmassa men är den något att skriva hem om?
 
Hur det än är så borde stålvarianten ovan vara lika poppis som Seikos SKX... Varianter. Kostar jordnötter, wr200m, kompromiss storlek och klassisk sportdesign (även om jag håller med om tankarna kring visare).
Skiljer sig dock från titanvariabten som är i helgjuten boett utan lock. Vad var det det hette nu igen...
 

Knät

Cartier
Jag garvade så högt åt den där bilden att den döva kärringen i huset mitt emot reagerade.. Bästa skämtet sen de skånska brösten..
 
Topp