• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dricker whiskey och inser vilken jävla skitaffär jag har gjort!

plattfot

Rolex
Den typ av efterköpsanalyser vid "lyxkonsumtion" är sällan upplyftande. Vänta bara tillls första stora repan eller dingen kommer...

Uppskatta det du har istället och eftersom du inte tänker sälja kan man väl inte säga du gjort en dålig affär?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men nu får du nog ta att kamma dig. Köper man hos handlare så är det alltid dyrare eftersom de lämnar garanti och eftersom de behöver tjäna pengar. Är du nöjd med klockan så är det ju det som är det viktiga och är du inte nöjd så får du väl ta smällen och byta upp dig till en keramisk version. Sen är det ju faktiskt 100-lappar du pratar om. Du får väl ta matlåda till jobbet i en vecka om du vill hamna på + igen.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Misstänker att de flesta på det här forumet har gjort skitaffärer..jag har definitivt gjort det.
Om du hade sett klockan enbart som ett investeringsobjekt hade det varit en sak.
Njut av ditt fina ur!
//W


Sent from my iPad using Tapatalk
 

UNO

Panerai
Så får du inte tänka. Köper du en bil med den ångesten så kommer du inte orka leva med dig själv när de blir billigare o billigare på blocket. Var glad för det du har istället!
Sund liknelse !
Bilköp är alltid dåliga men bara den som;
1 köper bilen.
2 kör den
upplever något.
En klocka med några repor som sitter på handleden gör dig glad.
En klocka i bankfacket...... ja den visar ju inte tiden så det är ju ingen klocka.
 

KMS

Rolex
Äh va deppigt, du sa ju själv att du är toknöjd? Håll fast vid den känslan, istället. En tusenlapp hit eller dit. Vill du spara pengar kan du ju alltid hälla tillbaka whiskyn i flaskan:)!
 
D

delegeferenda

Guest
Äh va deppigt, du sa ju själv att du är toknöjd? Håll fast vid den känslan, istället. En tusenlapp hit eller dit. Vill du spara pengar kan du ju alltid hälla tillbaka whiskyn i flaskan:)!

Bra sagt. Det kostade mig en halv flaska Lagavulin (jag vet, det är Whisky, inte Whiskey) och idag en kebabpizza. :cigar: Klockan är dock i samma toppform som vanligt.
 
  • Like
Reactions: KMS

max

Dancing Queen
Deppar du över att du betalade 500kr mer för en från butik med garantier osv än en från privatperson?
Hur motiverar du restautangbesök när man kan laga mat hemma för en bråkdel av priset?
Det finns inget att komma över, va glad för klockskrället nu :)
 
Topp