• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrSbaitso

vekktah

Cartier
Sålde min första "finklocka" till DrSbaitso f2f. Mycket trevlig person som jag haft sporadisk kontakt med. Även bra smak på cyklar vilket är ett stort plus i min bok ;)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Sålde ett strap,
Bra kommunikation och betalningen kom någon minut efter vi kommit överens.
Good guy i mina ögon.
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Sålde häromdagen till DrSbaitso. En avslappnad affär med väldigt trevlig kommunikation. Som det skall vara. 100% GG!
 

Avancez

Breitling
Jag köpte nyligen en klocka av DrSbaitso. Han är en trevlig person att göra affärer med. Snabb respons på frågor, bra och sakliga beskrivningar och snabb frakt. Klockan som jag köpte skickades som rek. och kom fram dagen efter. Kan det bli bättre? Här har vi en riktig Good Guy.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har sålt en hög med renoveringsobjekt till DrSbaitso för 4-siffrigt belopp. Allt gick mycket smidig, han Swishade pengarna direkt.

Det var ett nöje att göra affär med dig och jag hoppas det blir fler! 110% Goodguy i min bok.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Den goodaste guyen på länge!

Fick hem en välpackad pedantskött klocka med alla tillbehör, passar mig som har lite OCD när det gäller det mesta :p
 

akcolk

Breitling
Köpte en Seiko sarb033 av DrSbaitso. Gick hur smidigt som helst! Snabb och bra kommunikation (som också var mycket trevlig till innehållet) samt snabbt postande av paketet som var otroligt väl inslaget. Mitt första köp här på klocksnack gjordes alltså av en riktig goodguy! :) Tack!
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko av Doktorn. Mer än nöjd. Objektet stämde väl in på beskrivningen. @DrSbaitso är en noggrann kille som gav det lilla extra när det kommer till att svara på frågor osv. Gör gärna affärer igen. 100% GG.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
En trevlig affär var det när jag nyss köpte en klocka av DrSbaitso. Väldans bra beskrivning och smidigt handhavande. Så mycket Goodguy någon kan vara skulle jag vilja säga.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Fick möjligheten att köpa en 6139a. Lätt & trevligt, inga konstigheter och välpackat!
IMG_1864.JPG
 
Topp