• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Många bra kreativa förslag:) :) Kör nog utan sekund och nöjer mig med att repa glaset och ge mig på insertet lite. Sen sätter jag ihop skiten!
Hahaha... Plus poäng för ditt engagemang, ska bli spännande att se var detta slutar (får mig osökt att tänka på "vad bidde de då da..."), men om du ska tokrepa glaset, så kunde du ju lika gärna låtit tavla mm. vara :)
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Ska man?

image.jpeg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Njae... vill ju inte råda andra att pajja sina originaltavlor. Men du har nog inte behövt ta så där jättemycket lån för att kunna tjacka den där så vafan. Kör!!!
Blev ju rätt cool faktiskt, trodde inte man skulle kunna se något från taveltexten vilket gjorde mig lite orolig.
Rar du är som oroar dig för en tilltufsad Quartzdiver tavla. :D
Stor underhållningstråd, snyggt jobbat @Gummo
Väntar med spänning på slutresultatet.
Thanks!
Tavlan är lite bucklig så visarna tar i. Måste få till det och fimpa de högsta knölarna sen få dit visarna. JAG HATAR ATT SÄTTA PÅ VISARE...
 

Starship

Cartier
Håller med! Om du nu envisas med att fejkpatinera en klocka för att framstå som mer intressant och attraktiv så ska du väl löpa linan ut?

I baren.
Hon: "Ooh... Gummo... Vilken härjad och skön dykare! Den måste ha varit med om många äventyr, och under långa tider! Berätta!" (Flyttar närmare)
Gummo: "Eh... Hrrmm..."
Hon: "Men... boetten? Den är ju NOS? Hur... ?"
Ridå.
Det känns som att den kommer att klara bartestet galant.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Mycket bättre än jag kunde föreställt mig innan! Själv skulle jag nog ändå inte vågat mig på att transformera den. :)
 
Topp