• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DS Action Diver, blå eller titan

Vilken föredrar ni och varför? Jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa... Titan känns ju trevligt men den blå är jävligt snygg. Blir den grå titan tavlan tråkig i längden? Eller blir den blå för flashig?
 

Bilagor

  • un1_image.3328863.jpg
    un1_image.3328863.jpg
    104.8 KB · Visningar: 408
  • product_16455.jpg
    product_16455.jpg
    65.2 KB · Visningar: 468

Taxman

Rolex
2-Faktor
Baserat på bilderna - titan. Den blå ser lite skrikig ut. Men det kanske är helt annorlunda irl.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Titan-varianten är ursnygg! Kör den. Föredrar man blått finns det andra, t ex Sumo, i mitt tycke.
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Har haft den blå! Den har en jäkla förmåga att ändra färgnyans i olika ljus! Inte för flashig, inte för tråkig. Titan verkar också väldigt grym så jag passar nog. Båda är grymma val :)
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Ännu en röst på den blåa. :) Titan är inte heller min grej, gillar tyngden i en stålklocka.
 

Kamp

Omega
Stod i samma val för ca 2 år sedan inklusive den svarta. Kände att jag skulle bli less på den gråa i längden, samma sak kände jag med den blåa. Slutade med att jag köpte den svarta. Ångrar mig fortfarande inte;)
 
Lutar mest åt titan i nuläget, men ska vänta till efter Baselworld och se om dom släpps med Powermatic 80 verket. Någon på här på forumet hade hört det ryktet så vi får väl se :) Min lokala AD skulle ha 7600:- för den blå (oprutat) så titanen lär ju vara ännu dyrare så blir nog att köpa från Klockia.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Blåå! har själv den svarta och tycker den kan vara lite tråkig ibland.. Den blåa tavlan är mycket livligare och sjukt fin :)
 
Vilken föredrar ni och varför? Jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa... Titan känns ju trevligt men den blå är jävligt snygg. Blir den grå titan tavlan tråkig i längden? Eller blir den blå för flashig?

en blå är ganska snyggt flashig. Den svarta ser nästan keramisk ut. Den grå är i titan.

Välj vilken som helst, typ slumpa eller nå, snygga hela bunten :p
 
Topp