• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Du vet att du hängt för mycket på klocksnack när..

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
När du är ute på språng, batteriet i telefonen har dött och din första tanke är vad du nu missar för kul trådar...


Senare när du kommer hem har du 26 notiser och 4 pm...
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
jess116519bwe.jpg





När du la märke till klockan före dekolletaget på bilden ovan :D


Jag har en väg kvar att gå, det finns hopp :-D
 

Erik1

Patek
2-Faktor
när man vet att det redan gått förbi två-tre sådana här trådar tidigare..

men förbiser det och inte sagt något på några sidor för att de ändå är roliga :D
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Och får svaret "Va?" och samtidigt upptäcker att personen inte bryr sig om klockor mer än att folk ska se den och tycka att den är fräck.. Har hänt mig hur många gånger som helst.
Haha, precis, en del vet inte ens vilka modeller dom har och inte heller vet dom att en del tavlor faktiskt har namn :)
 

Miami

Rolex
2-Faktor
När ens syn på hur mycket man kan lägga på en klocka går från runt 10 till mycket mycket mer
Precis som antalet klockor man "måste" ha ökar rejält :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
När man medvetet håller sig ifrån att logga in under ett par dagar för att man vet att jag har inte tid att bli sittande där. Bara fem minuter blir så lätt en timme (eller två) och har annat som måste bli gjort :angel:
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
När man för skojs letade upp vem som har tel nr 0708-116610


Han heter Ulf Ericsson och är vd på hm hyrmaskiner tydligen.
 
Topp