• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dubbelinlägg och andra buggar (Klocksnack 3.0)

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Det har inte undgått oss att fler och fler börjar uppleva dubbelinlägg när de postar (antar att det enbart sker när man postar bilder?).

Hur som helst, detta kommer att lösas så klart.
Lösningen är dock en uppgradering då vi inte vill modifiera nuvarande konfiguration mer, så det kommer att bli en liten uppfräschning av Klocksnack inom en nära framtid. Det kommer även innebära designFÖRBÄTTRINGAR. :)
Oroa er inte, det kommer vara som i en Volvo - man kommer känna igen sig från förra modellen, men allt är sprillans nytt och bättre.

Vi klämmer även in en uppgradering av serverhårdvara i den kommande uppfräschningen, så att allt ska spinna på utan problem.
 

Ponlarsson

Panerai
Härligt! Tycker redan att forumet håller en mycket hög klass utseendemässigt, och blir det då ännu bättre är det upplagt för succé.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Underbart och helt fantastiskt för det jobb, tid, pengar och engagemang ni lägger ner på KS.


Tror inte de flesta fattar hur mkt ni gör, inkl mig själv.

Vill bara säga STORT JÄVLA TACK!
Ni är grymma
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
agJIP.gif
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Kan man bidra på något sätt? Eller täcks allt från våra forumsponsorer*? Tack för allt KS ledningen
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Fett!!!
Passa på att styra tillbaka till pizzerian också. Kände mig mer hemma där än i en romersk här. Känns inte realistiskt att jag skulle avancerat så långt i en armé. Men att jag skulle besudla JackVegasmaskinerna såpass att jag blev en inventarie på en slabbpizzeria däremot!
 
Topp