• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Duschar du med klockan på?

Duschar du med klockan på?

  • Klart klockan åker med in i duschen

  • Nej, tas alltid av innan jag duschar


Resultatet är endast synligt efter enkät.

thny

Omega
2-Faktor
Aldrig hemma men ute på resa händer det ofta. Ganska oskönt efter duschen annars. Däremot sköljer jag ofta av klockan i samband med dusch och torkar av den fint innan den åker på igen :)
 
Jag brukar duscha med klockan på armen. Jag brukar även använda den i sauna i simhallen ifall jag
går dit direkt från jobbet utan att ha möjlighet att lämna klockan i hemma. Jag vill nämligen inte lämna
klockan in simhallen's skåp. Annars brukar jag inte bära klockan i sauna.
 

walhak

Omega
2-Faktor
Varför vid guds vänstra testikel skulle du inte våga ha en vattentät klocka.. i vatten...?
Har du sex med dubbla kondomer också? Och jag misstänker att du aldrig går över gatan heller? Och att klockorna är inlåsta i ett kassaskåp invirat i oljat papper och bomull..?
Jag har inte kännedom om servicehistoriken, helt enkelt. Skulle den vara nyservad hade jag nog duschat med den :)
 
Topp