• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dusse

Dusse

Cartier
2-Faktor
Hej,

Ni som gjort affärer med mig, fyll gärna på med era referenser i denna tråd.

Mvh Daniel
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Har köpt klocka av Dusse, allt fungerade mycket snabbt och smidigt. Väldigt nöjd med klockan och affären.
Kan rekommendera Dusse, han är 100% GG:)
 

Morgan

Breitling
2-Faktor
Har köpt en klocka av Dusse. Mycket snabb leverans. Väl förpackad och i det skick vi förväntat oss.
En säljare man kan lite på. Mycket nöjd med köpet.
/Morgan
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Sålt OT till Dusse. Inget skitsnack, snabb med betalning och enkelt att snacka. Väldigt trevlig också! Gör gärna affär igen :)
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en G-Shock till @Dusse på distans. Blixtsnabb betalning och mycket trevlig kontakt. Smidig affär hela vägen.
100% GG i min bok!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Sålt en MRG till @Dusse f2f, och det va hur smidigt som helst. Snabba puckar från första pm till affär.
110% GG i min bok, så gör gärna fler affärer i framtiden.

Ploprof
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Köpt en trevlig MR-G av Dusse.
Trevlig och lättsam kommunikation med korrekt beskrivning av objektet. Gillart!

Goodguy!
 

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
Köpt på distans utav Dusse. Beskrivning utav skick i annons motsvarade verkligheten. Mycket bra packetering trevlig och snabb kommunikation. Hade inte tvekat att göra fler affärer med @Dusse.
 
Topp