• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dykare 40mm?

Hej! Sugen på en dykare i prisklassen kring 10k eller mindre och tycker Certina DS Action Diver är riktigt snygg. Men i butik kändes den väl stor. 40mm i diameter skulle nog passa mig bättre. Förslag på alternativ i den prisklassen tas tacksamt emot!

Ha en trevlig helg alla!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Hej! Sugen på en dykare i prisklassen kring 10k eller mindre och tycker Certina DS Action Diver är riktigt snygg. Men i butik kändes den väl stor. 40mm i diameter skulle nog passa mig bättre. Förslag på alternativ i den prisklassen tas tacksamt emot!

Ha en trevlig helg alla!
Vad har du för krav? Datum? Länk?
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Sålde igår just en Hydroconquest som nämns i inlägget innan. Otroligt trevlig bekantskap som jag trivts med och fått många komplimanger för, men som nu vandrat vidare till annan medlem här på KS till förmån för den lite större Oris Aquis som bör dimpa ner på posten om någon vecka.
 
Topp