• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad "Dykare" och Kuddformad-kines

Tjänare, då jag känner att jag har lite väl många klockor jag inte använder så får de jag aldrig använder också åka! Jag tänkte mig byte mot lite vad som, kom med förslag! Kan tänka mig armband eller kanske en gammal fällkniv, eller varför inte en rolig penna?

En kuddformad automatare av märket "Winner" som jag tycker är på tok för stor för mig nu, den har en lustig funktion i form av två(!) sekundvisare! Även denna verkar gå bra och har aldrig haft problem med den. Den har som bilden visar även glas i boettlocket så man kan se detta fina urverk. Klockan mäter ca 45mm utan krona.

Head only. Bytesvärde ca 200kr eller förslag

APun2rF.jpg



Nästa är en automatisk "Dykare" I submariner-stuk.
"Moddad" för att få bort allt som försökte vara Rolex. Saknar kronrör, och urtavla/urverk kan därför ruckas med kronan, och har en vanlig icke-screw-down krona.
Verkar gå bra och ser härligt beaten ut. Monteras lätt isär om man skulle vilja måla tavlan eller liknande.

Head only, Bytesvärde 150kr eller förslag.

dhgDAmE.jpg


/Victor
 

Wi

NLA
2-Faktor
Ett riktpris/bytesvärde måste finnas med. Jag hade även kollat med forumledningen om den där kopian är OK att ha med.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Skulle vilja se bild på insidan av boettlock samt krona på "dykaren". Om det finns någon form av märkning som refererar till Rolex så kommer annonsen tas bort. Vill se detta senast 20.00 idag annars försvinner hela annonsen.

Mvh

Admin
 
Samt för att "bevisa" att jag inte försökte sälja/byta något som försöker vara något den inte är, inga märkningar eller dylik.
4EIS8px.jpg

mrJqjK8.jpg

84wUXtn.jpg


Ber om ursäkt om jag kanske trampat på några tår! :)
 
Eftersom att ingen åtgärd vidtagits antar jag att det är ok? Spencer66 . Då min första "bytare" drog sig ur pga detta så antar jag att det är ok att jag lägger upp den igen?
 
Topp