• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Dykare

Noami

Cartier
Ute efter en dykare med 20mm mellan lugs. Helst inget färglatt, eller plastigt. Tänker mig en Seiko Skx007 eller dylikt. Vill kunna bada med den utan rädsla för att den ska släppa in vatten.
Har även en Omega Genève som jag kan tänka mig att byta med. Upp/ner i pengar fungerar bra.
Bild på den finns https://klocksnack.se/threads/dagens-vintageur.4400/page-255#post-533889 För mer info kan vi tala i PM.

Budget är 0-2' i kr, tar du klockan som delbetalning så kan jag tänka mig att gå upp. Kan betala med Swish.

MvH,
Nom
 
Topp