Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Easyfix eller garanti?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Valle20, 12 mars 2015.

1. Valle20
    Trådstartare

Valle20 Bonde

Hej, råkade ut för en liten olycka idag på en i princip sprillans ny klocka. Ingen värsting eller så, men ändå tråkigt då jag gillar/de den.. Hur gör jag och vad är mina chanser till ett gott resultat? 24-timmars visaren har lossnat. PS: Jävla skitkvalite egentligen, ett fall på 5-10 cm borde en klocka väl ändå tåla?

2. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Trist, men troligen inget trasigt.
    Med tanke på att du (troligen) köpt den på distans och därmed blir av med klockan en tid, hade jag gått till en urmakare och fixat det.

jabla gillar detta.
  3. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    valfri fristående urmakare lär kunna fixa det. även relativt snabbt. som Plattfot säger, om garanti betyder returkostnader och utebliven användning under x antal dagar (kanske veckor) skulle jag inte skicka tillbaka den. Även om de så kommer kosta dig en hundring eller två är det roligare att kunna använda den så snart som möjligt igen.

4. alexndr

alexndr Borgare

Från:
    Stockholm
    Konsultera din lokala KS- hemslöjdare. 5 minuters- jobb.

5. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Kanske är svårt att få det fixat på garantin om det är så att du själv tappat klockan? I övrigt så håller jag med övriga, besök din lokala uris för snabbt fix. ;)