• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ebay fråga?

rogart-63

Patek
Trodde att det var ok att skicka i väg ett bud utan att det var bindande. Jag hittade prylen på ett annst ställe senare. På mycket närmare håll. Får väl betala om säljaren inte vill dra tillbaka budet.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Trodde att det var ok att skicka i väg ett bud utan att det var bindande. Jag hittade prylen på ett annst ställe senare. På mycket närmare håll. Får väl betala om säljaren inte vill dra tillbaka budet.
Du kan alltid kontakta säljaren han kan göra det för att vara sjysst men jag tror inte han har några krav på sig
 

M.U

Rolex
Brukar väl vara att lagt bud ligger såvida inget annat sägs. Som det funkar på majoriteten av auktionssidorna antar jag.
 
För tre veckor sedan erbjöd jag på en klocka på eBay, men blev överbjuden. Dagen efter fick jag ett mail att jag hade igen det högsta budet när den andra hade dragit tillbaka sitt anbud. Jag slutade därför med att jag fick min Zodiac V-Wolf för $199. Det måste därför vara möjligt att dra tillbaka ett bud, jag vet bara inte hur man gör det.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
För tre veckor sedan erbjöd jag på en klocka på eBay, men blev överbjuden. Dagen efter fick jag ett mail att jag hade igen det högsta budet när den andra hade dragit tillbaka sitt anbud. Jag slutade därför med att jag fick min Zodiac V-Wolf för $199. Det måste därför vara möjligt att dra tillbaka ett bud, jag vet bara inte hur man gör det.
Är det inte så att säljaren kan "vägra sälja" till en köpare med många negativa omdömmen (som köpare).
 

rogart-63

Patek
Tjurig säljare vägrade dra tillbaka budet :( . Kostade mig en hundring för 10 stycken seiko borr. Man lär så länge man lever . Fast felet var ju mitt .:oops:
 
Topp