• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ebay säljare "tecnotempo" Citizen NY2300

Reenex

Breitling
Tjena.
Funderar på att beställa en Citizen NY2300, då den är lite svårare att få tag på så kollade jag runt lite på ebay och hittade en säljare som har den i Italien. Denna säljaren har 100% positiv feedback, inga neutrala eller negativa allt.

Har någon av er köpt från denna säljare, är han trovärdig? Jag blir alltid lite orolig när jag kikar på klockor på ebay.

Tack
/Reenex
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Du kan nog vara lugn, men är väldigt förvånad över vart alla andra säljare tagit vägen? Måste vara något med eBay appens uppdateringar att göra. Knappt några från Hongkong som säljer ny2300.

Kollade bara för nån månad sedan då kryllade det av helt nya av den modellen, för typ 995kr och fri frakt. Den du tittar på ligger runt 2000kr vilket är sjukt dyrt för just den klockan.
 

Reenex

Breitling
Du kan nog vara lugn, men är väldigt förvånad över vart alla andra säljare tagit vägen? Måste vara något med eBay appens uppdateringar att göra. Knappt några från Hongkong som säljer ny2300.

Kollade bara för nån månad sedan då kryllade det av helt nya av den modellen, för typ 995kr och fri frakt. Den du tittar på ligger runt 2000kr vilket är sjukt dyrt för just den klockan.
Jo det är ganska dyrt, såg den på creationwatches men den är slut där. Kanske får skriva i "Handla" tråden och kolla om någon här på forumet har en liggandes :)
 
Topp