Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ebay säljare "tecnotempo" Citizen NY2300

Diskussion i 'Diskussion' startad av Reenex, 1 oktober 2015.

1. Reenex
    Trådstartare

Reenex Torpare

Från:
    Västerås
    Tjena.
    Funderar på att beställa en Citizen NY2300, då den är lite svårare att få tag på så kollade jag runt lite på ebay och hittade en säljare som har den i Italien. Denna säljaren har 100% positiv feedback, inga neutrala eller negativa allt.

Har någon av er köpt från denna säljare, är han trovärdig? Jag blir alltid lite orolig när jag kikar på klockor på ebay.

Tack
    /Reenex

Chuck gillar detta.
  2. Chuck

Chuck Friends of KS

Du kan nog vara lugn, men är väldigt förvånad över vart alla andra säljare tagit vägen? Måste vara något med eBay appens uppdateringar att göra. Knappt några från Hongkong som säljer ny2300.

Kollade bara för nån månad sedan då kryllade det av helt nya av den modellen, för typ 995kr och fri frakt. Den du tittar på ligger runt 2000kr vilket är sjukt dyrt för just den klockan.

Reenex gillar detta.
  3. Reenex
    Trådstartare

Reenex Torpare

Från:
    Västerås
    Jo det är ganska dyrt, såg den på creationwatches men den är slut där. Kanske får skriva i "Handla" tråden och kolla om någon här på forumet har en liggandes :)

Chuck gillar detta.
  4. Chuck

Chuck Friends of KS

Klockan är kanon har haft 3 st själv men vaffan nu får jag nog skaffa en till om den börjar bli sällsynt :)

Reenex gillar detta.
  5. Reenex
    Trådstartare

Reenex Torpare

Från:
    Västerås
    Precis! ska sitta bra på smalare handleder också (vilket jag har) så den verkar helt perfekt för mig. Nu gäller det bara att hitta den! :angel:

Chuck gillar detta.
  6. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Reenex och Chuck gillar detta.
  7. Chuck

Chuck Friends of KS

Reenex och theargonaut gillar detta.
  8. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från: