• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Edin

Edin

Panerai
Ni som har köpt eller sålt något av/till mig får gärna skriva en rad eller två om hur ni tycker jag skött mig.

Väl mött,
Fredrik Edin
 
Senast ändrad:

Selvedge

Rolex
Träffade Fredrik på en sunkig parkering idag! Mötet var helt annat, trevligt och intressant i sann ks-anda!

Så ska ni göra affärer med denna man behöver ni inte oroa er, 110% goodguy!
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
@Edin hade vänligheten att låna ut en hammarborr till undertecknad. Den uträttade stordåd i lägenheten och dessutom bjöd han på bryggkaffe gånger två. En riktig KS:are!
 

rundstrom

Breitling
En riktigt standup-guy, alla dagar i veckan. Har ni förmånen att korsa väg med denna man kan jag bara gratulera!
100 % good guy.
 

Jrgen

Cartier
En super trevlig och flexibel ung man som är 100% good guy.
Köpte ett par kängor som en annan ska ha men snabba svar och allt skötes perfekt.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpt en jacka av @Edin och det var en riktigt trevlig och smidig affär! Mycket trevlig herre att ha att göra med och allt från kommunikation, packning, varans beskrvning m.m. var till största belåtenhet! Ett rent nöje och jag skulle inte tveka en sekund att göra flera affärer med denna trevliga person! 100% GG helt klart! :)
 
Senast ändrad:
Topp