• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Edward Green Wholecuts UK8

Randel

Cartier
Jag håller på att sålla ut bland alla skor och säljer därför dessa. Det är med stor sorg som jag släpper iväg dessa fullkomligt fantastiska skor men de är helt enkelt för stora för mig. Lästen är "888" och jag tycker att den är förhållandevis smal läst i stil med C&J 348 eller något sådant. Jag har använt dem en handfull gånger, då med en innersula och har funderat på att få ditlagt innersulor av en skomakare men de blir snäppet för långa för mig vilket inte riktigt funkar. Färgen heter "Nightshade" och jag skulle beskriva dem som plommon ungefär. Jag köpte dem begagnade av någon här inne på Klocksnack och de var nästan nya då. Jag gissar att jag använt dem 5-6 gånger eller något sådant. Man ser verkligen skillnaden på Edward Greens hantverk och billigare skor om man kollar bilderna på den galet täta avlappsömmen och hor midjan på skon (sulan) är formad. Jag har polerat upp en spitshine på tåpartierna men vill man inte ha det går det såklart att polera bort. Nypris idag ligger runt 12
Fil 2016-07-29 14 17 10.jpeg
Fil 2016-07-29 14 16 13.jpeg
Fil 2016-07-29 14 15 05.jpeg
Fil 2016-07-29 14 09 04.jpeg
Fil 2016-07-29 14 06 54.jpeg
Fil 2016-07-29 14 07 42.jpeg
.000:-. OBS: Inga skoblock ingår, dock original skopåsar och polerduk. Frakt inom Sverige ingår, och jag har en del referenser här inne både som säljare och köpare. Betalning via Swish föredras. Inga byten p.g.a. fel storlek, men är det något som inte stämmer med min beskrivning eller bilderna har du full returrätt.

Pris: 3.900:-
 
Topp