Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Effekterna av tropiskt klimat?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Helvetia, 8 maj 2014.

1. Helvetia
    Trådstartare

Helvetia Friends of KS

Ja, hur ligger det till? Har försökt googla men inte hittat så mycket.

Om man tillbringar en stor del av sin tid där det är hög luftfuktighet, är det dumt att köpa t.ex. En klocka vattenskyddad till 30 meter? Om ja, var drar ni gränsen för vad som funkar?

Fick frågan ställd till mig och rent spontant tänkte jag att jag själv enbart skulle ha 100m eller mer i vattentålighet om det var dyra ur.

2. Spindel

Spindel Biskop

30 m räcker.

Är ett större problem att du riskerar att få in fuktig luft när du drar ut kronan på klockan, där har vissa dykarur en fördel då de har 30-50 m även med kronan utdragen.

Helvetia gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield