• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlängtad lådöppning.

Bolio

Panerai
Har njutit av många som ni lagt upp men än så länge har jag inte bjudit på någon trots inkomna ur. Vet inte varför det blivit så men jag ska skärpa mig framöver nu kommer iallafall den första för KS ögon.

Jag har haft en släng av senilitet lite då och då sedan 40 års dagen. Den kraftigaste kom i början på året då jag av någon underlig anledning trodde att jag kunde leva utan detta underbara ur så den fick lämna till en av KS flippar kungar ;) och det tog nog inte mer än en vecka så kändes det på nått sätt tomt.

Själen var inte fullständig var vad det som fattades?

Jo uret som alla skulle ha om man bara fick äga ett ur resten av livet äntligen har det hittat hem igen:D .

Välpackat och fint med mycket och stora bubbel plast, trodde nästan att boxen växt med tanke på storleken på paketet.



Kärlek.



Grön låda som sig bör.


Vad kan de vara i?


Den är helt felfri optimerad till perfektion i allt.

Och på armen själen är nu hel igen.



Den sitter precis lika bra som den första och kommer aldrig lämna.

Ursäkta att plasten sitter kvar men från tidigare erfarenheter med Rolex dyker det upp plast som man inte sätt en hel vecka framöver :smug: .

Tack för titten jag hoppas ni är lika nöjda som jag men som Sauk sa jag e skeptisk.
 

Bodén

Panerai
Grattis till Klockan. Jag måååste verkligen ta mig i kragen och köpa en sån där. Älskar den mer och mer för varje dag som går.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ha! Så roligt du resonerar kring själen. Tror jag förstår vad du menar. Har varit en "explorer" i hela mitt liv. Och därför bär jag en (åt gången, i varje fall). Passerade bankfacket idag med ambitionen att rotera lite och blev som vanligt som en liten pojke när jag satt där och valde.

Det hela slutade upp med att jag lämnade valvet med samma klocka på handleden som när jag gick in: En av mina Explorers. :D

(Och en begynnande insikt att det kanske är dags att rotera ut något...)

Så om vi delar denna sköna känsla och upplevelse, måste jag få gratulera dig i dubbel bemärkelse!

mvh A
 

Bolio

Panerai
Ha! Så roligt du resonerar kring själen. Tror jag förstår vad du menar. Har varit en "explorer" i hela mitt liv. Och därför bär jag en (åt gången, i varje fall). Passerade bankfacket idag med ambitionen att rotera lite och blev som vanligt som en liten pojke när jag satt där och valde.

Det hela slutade upp med att jag lämnade valvet med samma klocka på handleden som när jag gick in: En av mina Explorers. :D

(Och en begynnande insikt att det kanske är dags att rotera ut något...)

Så om vi delar denna sköna känsla och upplevelse, måste jag få gratulera dig i dubbel bemärkelse!

mvh A

Tack för det broder.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Grattis! Vet precis hur det känns. Har försökt få köpa tillbaka denna 6309-mod från Norge de senaste 6-7 åren... utan resultat :-(

6309orange.jpg
 
Topp