• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlyser bilder på subC och gmtC..

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Att man kan köra med org.spännet är faktiskt det som gör mig sugen! Måste som sagt klämma lite på ett rubberb, se hur gummit känns.
Det kan jag förstå. Inte gratis direkt för att vara ett gummi. Tyckte det avsmalnade bra i tjocklek och var precis lagom hårt. Bra finish.

Eller så väntar du tills Rolex släpper sin egen version. :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Det kan jag förstå. Inte gratis direkt för att vara ett gummi. Tyckte det avsmalnade bra i tjocklek och var precis lagom hårt. Bra finish.

Eller så väntar du tills Rolex släpper sin egen version. :)


Precis, mycket pengar för lite gummi, men kanske värt det.
Är det något officiellt, ska rolex släppa eget?
 

falten

Cartier
blått slitet nato
IMG-1309.jpg


isofrane
IMG-8329.jpg


Lycka till!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Snygga bilder och alternativ falten och cab
Ser riktigt bra ut på isofrane.

JS svårt att motivera det priset tycker jag, även fast det är original
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
+ 1 på iso, ser riktigt bra ut. Hur ser de ut på baksidan? Känns som man kan råka ut för rep-VM iom avsaknaden av lugholes..
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
nja, inte nödvändigtvis..Tejpa på baksidan så borde det gå bra. Ett annat alternativ är att man pröjsar drygt 1500 för Bergeon 6825pf

Har inte klämt på ett så vet inte riktigt hur pass mjukt det är, men det bör ju inte vara några problem :)
Klart intressant alternativ för att piffa upp suben inför sommaren.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har inte klämt på ett så vet inte riktigt hur pass mjukt det är, men det bör ju inte vara några problem :)
Klart intressant alternativ för att piffa upp suben inför sommaren.


Jag fick hem detta och den är riktigt mjuk. 75 spänn här på forumet, men ursprungligen från yobokies. Lär passa lika bra som isofrane =)

oj då..bilden hamnade upp och ner =P
2014-04-22 11.06.41.jpg
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Riktigt sugen på att köra ett RubberB på min GMT, gillar det nya som inte använder viklåset. Är det någon som har testat det?


Jag har enbart kört på RubberB på min subC i lite drygt ett år, med vanliga spännet. Sjukt nöjd bra gummi och spännet tycker jag fungerar utan problem. Dock har det börjat lukta lite. Stållänken kommer alltid vara min favorit.
 
  • Like
Reactions: Wii

Adl_Sthlm

Cartier
Jag har enbart kört på RubberB på min subC i lite drygt ett år, med vanliga spännet. Sjukt nöjd bra gummi och spännet tycker jag fungerar utan problem. Dock har det börjat lukta lite. Stållänken kommer alltid vara min favorit.

Blir nog att testa ett i sommar på min gmtC, men som du säger är ganska säker på att länken kommer vara min favorit också.
 
Topp