• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn kommer till Storstan!!

16610

Patek
2-Faktor
Utlovade ju lite bilder så här kommer dom:

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Stort tack till Rob Engström med personal!

ROB-1832



Jävlar va vacker PP är!!!
 

egbert

Panerai
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte men jag antar att den ena skivan rör sig efter "vanlig" tid och den andra efter vad GMT-visaren står på. Har för mig att Marcus på Rob sa att blå/vita indikerar natt/dag. ROB-1832

image.jpg
Tack för svaret, så måste det ju så klart vara, för att klara tidsskillnader mer än 12 timmar. Fiffigt! Tycker komplikationerna på denna klocka är så jäkla rätt. Underbar!
 

Snårtas

Rolex
Magnifikt, grattis! Och imponerande tid från ord till handling.:)

Var väl i början av 2013 som någon konstaterade "galnaste månaden någonsin" och startade en tråd där alla summerade månadens köp? Tror att oktober 2014 måste avslutas med en liknande sammanställning...här är det minsann inte tomt i ladorna...
Det var väl januari 2013 som ansågs vara den sjukaste månaden nånsin? Tror oktober 2014 knäcker... Grattis Feskarn!
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Topp