• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Elan kronograf anlände idag, sletet plexi men urtavlan ÄR fin bakom alla repor

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
idag damp min Elan kronograf ner i lådan. Tyvärr va det inget roligt urverk när jag öppnade bakstycket , ett Landeron 48 ....
Yea yea, det va en chansning ! Kunde varit något bättre ;)

Boetten är i ganska bra skick , plexiglaset är sjukt sletet. Men urtavlan är i väldigt gött skick med riktigt fina patinerade index / visare !
Inga roliga märkningar eller något spec, så tyvärr ingen high end klocka. Men jag gillar den som fan iaf :)
Skall fixa till klockan på måndag, då ska jag lägga upp nya bilder ! Här är bilder från klockan som den kom!
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
idag damp min Elan kronograf ner i lådan. Tyvärr va det inget roligt urverk när jag öppnade bakstycket , ett Landeron 48 ....
Yea yea, det va en chansning ! Kunde varit något bättre ;)

Boetten är i ganska bra skick , plexiglaset är sjukt sletet. Men urtavlan är i väldigt gött skick med riktigt fina patinerade index / visare !
Inga roliga märkningar eller något spec, så tyvärr ingen high end klocka. Men jag gillar den som fan iaf :)
Skall fixa till klockan på måndag, då ska jag lägga upp nya bilder ! Här är bilder från klockan som den kom!
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Fin tavla
 

Sjobedan

Rolex
idag damp min Elan kronograf ner i lådan. Tyvärr va det inget roligt urverk när jag öppnade bakstycket , ett Landeron 48 ....
Yea yea, det va en chansning ! Kunde varit något bättre ;)

Boetten är i ganska bra skick , plexiglaset är sjukt sletet. Men urtavlan är i väldigt gött skick med riktigt fina patinerade index / visare !
Inga roliga märkningar eller något spec, så tyvärr ingen high end klocka. Men jag gillar den som fan iaf :)
Skall fixa till klockan på måndag, då ska jag lägga upp nya bilder ! Här är bilder från klockan som den kom!

Jag har precis slagit sönder en soffgrupp med samma sorts armstöd som dig... Törs jag fråga om värdet? ;)

Cool klocka! :)
 
Topp