Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Elite Deal Seeker

Diskussion i 'Diskussion' startad av Pappi, 13 juni 2013.

1. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Siten www.elitedealseeker.com är nedlagd. Lite synd kan man tycka men om någon har intresse och kunskap så finns källkoden att ladda hem.

2. leben

leben El Patrón

Ska vi ha en tyst minut?

MKRGG och Pappi gillar detta.
  3. Jaggis

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Det här var inte bra nyheter. Mina mornar på väg till jobbet blev just helt innehållslösa. Vem haxxar källkoden så att vi får vår egna sökmotor?

4. Bojke

Bojke Fjunis

Jag har aldrig hört talats om sidan, men den verkar vara klockrelaterad. Upplys mig!

5. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Det var en dålig version av http://www.watchrecon.com/ :D
    Alltså en sökmotor som söker av annonsdelarna på ett gäng klockforum, men EDS visade inte miniatyrbilder och påminde lite mer om den struktur och förlegade teknik som ses på ett network54-forum

Aquaracer2 och Bojke gillar detta.
  6. twisted

twisted Stadsbo

någon som vet varför dom la ner ? finns det intresse skulle jag kunna hosta en site med deras kod, eller duger watchrecon som ersättare?

7. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Jag kollade på max tips och håller med om att den är bättre än EDS.

Mårtenssons ur Brookfield