Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Eloge till Farfars Klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av par, 12 oktober 2013.

1. par
    Trådstartare

par Friends of KS

Sällan man har o göra med någon där man får flera svar per dag på mailen. Kan bara säga att jag är imponerad av ett grymt bemötande. Tyvärr inget jag tycker man är bortskämd med.

Bojke, Omen, plattfot och 2 andra gillar detta.
  2. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Aldrig fel med lite old school kundbemötande. Håller med om att det är alldeles för ovanligt i dessa dagar. Även om jag fick ett förbaskat bra bemötande på krons senast.

3. Boris Balkan

Boris Balkan Fark you!

Axel är en klippa och är mycket bra att ha att göra med. Han gjorde en fullservice på min Omega Seamaster från 1965 och den går hur bra som helst efter.

4. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Axel (Farfars ur) är en riktigt hyvens man som gör bra servicar och reparationer. Han får mina varmaste rekommendationer!

5. DrSbaitso

DrSbaitso Friends of KS

Från:
    Uppsala
    Jag stämmer in i lovsången. Hade tre klockor hos honom på service, där han letade fram ett nytt originalglas till den ena, och erbjöd ett väldigt bra pris på ett originalband med signerat spänne till den andra. Väldigt bra kommunikation!

6. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Jag har lämnat många klockor till Axel och kan bl.a. konstatera att han tar sina garantier på största allvar. Jag kan varmt rekommendera honom.

7. DrDre

DrDre Friends of KS

Jag får väl också hänga på då. Jag gillar honom. Han är ju lite av en klurig uppfinnarjocke som jag tror gillar lite ovanligare projekt som tavelrenoveringar etc. Alltid trevligt att växla några ord med också.

Mårtenssons ur Brookfield