• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eloge till Farfars Klocka

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Aldrig fel med lite old school kundbemötande. Håller med om att det är alldeles för ovanligt i dessa dagar. Även om jag fick ett förbaskat bra bemötande på krons senast.
 

Boris Balkan

Fark you!
Axel är en klippa och är mycket bra att ha att göra med. Han gjorde en fullservice på min Omega Seamaster från 1965 och den går hur bra som helst efter.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Axel (Farfars ur) är en riktigt hyvens man som gör bra servicar och reparationer. Han får mina varmaste rekommendationer!
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Jag stämmer in i lovsången. Hade tre klockor hos honom på service, där han letade fram ett nytt originalglas till den ena, och erbjöd ett väldigt bra pris på ett originalband med signerat spänne till den andra. Väldigt bra kommunikation!
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag har lämnat många klockor till Axel och kan bl.a. konstatera att han tar sina garantier på största allvar. Jag kan varmt rekommendera honom.
 

DrDre

Patek
Jag får väl också hänga på då. Jag gillar honom. Han är ju lite av en klurig uppfinnarjocke som jag tror gillar lite ovanligare projekt som tavelrenoveringar etc. Alltid trevligt att växla några ord med också.
 
Topp