• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

emil74

emil74

Omega
Hej

Har ni handlat något från mig så får ni mer än gärna skriva några rader om vad ni tyckte om affären.

Mvh
Emil
 
Köpte precis en 114060 av denna herren! Jättetrevlig och snabb kontakt. Inga problem alls, och en kung på att packa säkert!

Blir jättemånga plus i min bok!
 

Peder100

Omega
Har köpt en Explorer I av emil74. Allt gick som på räls, snabb leverans, fick precis vad som utlovats. Snabba svar och utförlig information. Rekommenderas!
 

Igge

Panerai
Har köpt ett Rolex spänne av emil74. Snabb leverans, väl inslaget och produkten enligt överenskommelse.
Rekommenderas med andra ord.
 

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex Deepsea av Emil och jag är mycket nöjd med affären. Väldigt trevlig och tog sig tiden att svara på alla mina frågor, vilka var många. Goodguy!
 

n1tro

Panerai
Sålt en GS till denna herre och allt var superenkelt. Rak i kommunikationen och mycket enkel att ha att gøra med. 100% Goodguy!
 

xigzo

Audemars
köpte en planet ocean av emil mycket nöjd med affären och tog sig tid att svara på frågor kan varmt rekomendera han GOODGUY
 

rundscar

Breitling
Köpte en IWC Ingenieur av Emil. Väldigt smidig affär. Han svarade utförligt på alla frågor och erbjöd sig tillochmed att ta sig en bit på vägen när jag åkte från Stockholm för F2F. Rekommenderas.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Sålt en Rolex till Emil74 i en allt igenom mycket smidig affär. Extra plus för mycket trevlig kommunikation. 100% goodguy!
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Köpte en subC ND av denne gentleman, @emil74 .
Mycket trevlig, tålmodig och utstrålar grym professionalitet före, under och efter transaktionen med råge.
Ger snabba svar på många och jobbiga frågor.
Paketeringen är nästintill nojig :)
Rekommenderas starkt!
 

Qwerty

Cartier
Köpte en fin oysterlänk av emil74. Smidig affär, snabb leverans och mycket väl inslaget.
100% goodguy :).
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag sålde en Tudor 79220N till denne trevlige man. Lätt att kommunicera med och snabb betalning. Som köpare får han mina varmaste rekommendationer!
621A003C-0142-468B-9E8C-D256F6FA7772.jpeg
 
Topp