Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

emil74

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av emil74, 11 november 2013.

1. emil74
    Trådstartare

emil74 Torpare

Hej

Har ni handlat något från mig så får ni mer än gärna skriva några rader om vad ni tyckte om affären.

Mvh
    Emil

2. Chattras

Chattras Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Köpte en Tudor av denna mannen. Fantastiskt smidig affär.

3. Sundström

Sundström Friends of KS

Köpte precis en 114060 av denna herren! Jättetrevlig och snabb kontakt. Inga problem alls, och en kung på att packa säkert!

Blir jättemånga plus i min bok!

4. Peder100

Peder100 Torpare

Har köpt en Explorer I av emil74. Allt gick som på räls, snabb leverans, fick precis vad som utlovats. Snabba svar och utförlig information. Rekommenderas!

5. Igge

Igge Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har köpt ett Rolex spänne av emil74. Snabb leverans, väl inslaget och produkten enligt överenskommelse.
    Rekommenderas med andra ord.

6. mickeheterjag

mickeheterjag Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte en Rolex Deepsea av Emil och jag är mycket nöjd med affären. Väldigt trevlig och tog sig tiden att svara på alla mina frågor, vilka var många. Goodguy!

7. n1tro

n1tro Friends of KS

Sålt en GS till denna herre och allt var superenkelt. Rak i kommunikationen och mycket enkel att ha att gøra med. 100% Goodguy!