• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En automagisk dykare från Android?

Ariste

Audemars
2-Faktor
Wow, den ser ut att rymma stora delar av utvecklingsteamet bakom Android OS...tror även att man får in en halv serverpark från Google också.....coolt!
 

fredtiger

Cartier
Jag får erkänna att jag blev lite sugen på en liknande sugga. Aldrig hört talas om tidigare.
Men, det finns ju tillfällen då man vill "smyga" med ett inte alltför kostbart ur.
(Nu "smyger" man kanske inte med en Android, den är klonkar väl i backen som en gammeldags fotboja...)

Men alltså, jag hade gissat att bara råmaterialet hade kostat mer än hela klockan. Hur fasiken lyckas man göra en "riktig" klocka för de slantarna, det fattar jag inte...
PS - twisted: släng gärna upp lite fler bilder på hur du hanterar en 50 mm sugga på hanleden rent visuellt...

Var nu inte så blygsam hajen, du och twisted är ju "brothers in crime" så jag tycker du kan länka till uppackningen av din egna best (snygga gris då ;)) http://www.klocksnack.se/threads/unboxing-ful-beater.7546/

Feta klockor utan tveckan, dessutom snygga men STORA! :D
 

Lalloklubb

Breitling
up.html
Slänger upp en Android till, retar väl alltid nån :)
 
Topp