• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En av mina favoriter är äntligen hemma igen...

petank

Omega
... efter en tur till Bergströms i Uppsala, för genomgång och service, har min nu fina Navitimer återvänt. Nu går den som en klocka igen. :) Men, det var ju inte "gratis". :confused:

navit_1_1.jpg


navit_2_2.jpg


navit_3_3.jpg
 

Amme

Cartier
Grattis!
Tyvärr vill de oftast göra mer än nödvändigt å då blir det t.o.m dyrare än "nödvändigt" :)
 

jabla

Sarlacc
Alltid en skön känsla när man hämtat ut den. Har aldrig ångrat att jag lämnat en favorit på service.
 

petank

Omega
Navitimer e cool. Vad slutade paketet på?

10 k, drygt, svider lite, men har man ett intresse som kostar så får man väl stå ut, helt galet, men ändå... :eek:
Köpte den på Tradera för betydligt mindre än den står i, på Chrono, men efter servicen har jag gett mer än vad den är värd... så jag ligger lite back, men det är en jag vill behålla... så det känns bra i alla fall...
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Så är det med den här hobbyn. Ibland är det bara att bita i kudden och ta emot. Men den är väldigt fin, gillar det blåa bandet med kontrastsöm.:) Tavlan och bandet lyfter varann, liksom.
 

petank

Omega
Så är det med den här hobbyn. Ibland är det bara att bita i kudden och ta emot. Men den är väldigt fin, gillar det blåa bandet med kontrastsöm.:) Tavlan och bandet lyfter varann, liksom.

Bita i kudden har jag inte testat tidigare, men det var ett mycket bra förslag. Det ska jag testa, det kommer nog underlätta. :rolleyes: ... när man ska sova på saken...
Tackar för omdömet. Ja, jag tycker den är estetiskt snygg...
 
Topp