Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En bra måndag..

Diskussion i 'Diskussion' startad av Västbo, 9 september 2013.

1. Västbo
    Trådstartare

Västbo Torpare

Såhär skulle alla måndagar te sig! Nu fattas bara något vilt framför bössan också..

Hubbatix och Fixoflex gillar detta.
  2. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Snyggt!
    Hehe kom hit o skjut av lite rådjur, passa gärna på att ta grannkatten med, den pissar på min bil :bawling: bla

Fabian gillar detta.
  3. Västbo
    Trådstartare

Västbo Torpare

Man får tyvärr inte skjuta i villaområden så jag kan nog inte hjälpa dig, men skaffa dig ett eget lejon så lär du bli av med såväl grannens katt och rådjuren.. ;)

4. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Haha jag har en dryg kilometer till grannen. Så inga som helst problem. Marken jag bor på är dessutom min egen så hade jag bara haft en jägarexamen så hade problemet varit ur världen för länge sedan.

Mårtenssons ur Brookfield