Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En dag i Malaga

Diskussion i 'Diskussion' startad av Don limpio, 2 juli 2013.

1. Don limpio
    Trådstartare

Don limpio Torpare

Besökte som vanligt Miguel Heredia för ett nytt band till fruns beater. Vansinnigt trevliga killar alla tre. Gå dit o titta om ni har vägarna förbi. Finns centralt i Malaga på Plaza de la Constitution 7. En massa fina vintage Rolexar o annat godis.

Scaramanga gillar detta.
  2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Pics :snaphappy: ??

3. Don limpio
    Trådstartare

Don limpio Torpare

Försöker men har inte listat ut hur man gör

4. droscar

droscar Bonde

Har du andra tips på bra klockhandlare i Malaga? Ska dit med familjen en sväng i september.

5. pulpen

pulpen Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag ska troligen också dit en sväng i slutet av sommaren så lyssnar gärna på tips (och foton är alltid trevligt....)

6. Don limpio
    Trådstartare

Don limpio Torpare

Går man upp gågatan Calle De Marquis Larios finns det flera butiker, bl.a. Rolex högt upp på vänster sida. Sen finns det butiker på sidogatorna. Bara att Cruise runt o kolla. Området är det samma där bl.a. Picassomuseet finns så det är legitimt att gå runt där :) det som är speciellt med Miguel är att butiken är verkligen bara ett hål i väggen med tre trevliga herrar bakom disken. Arbetsplatserna är inglade så man kan se hantverket " live". Om jag bara fattade hur man lägger upp bilder skulle jag visa. Här är hemsidan iaf http://miguelherediarelojero.com/.

Nu ska jag ta mig ett dopp, solen skiner som vanligt här i Costa Tropical som enligt uppgift på skyltar lite varstans har " Mejor Clima De Europa ":happyhappy:

7. JayJay

JayJay Biskop

skaffa ett konto på photobucket. Ladda upp bilderna där. När du laddat upp bilden där så högerklickar du på den och väljer "kopiera". sedan går du tillbakatill klocksnack och trycker "klistra in". Simsalabim så har du postat en bild!

8. Don limpio
    Trådstartare

Don limpio Torpare

9. pulpen

pulpen Stadsbo

Från:
    Stockholm
  10. pulpen

pulpen Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag klickade på bild-ikonen "Lägg in bild" kopierade sedan in länken till respektive bild. :)

Mårtenssons ur Brookfield