• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En dykare för dykare..

Asplund

Patek
2-Faktor
..i alla fall enligt de tyska attackdykarna tillhörande "Kriegsmarine" vilka gav klockan namnet Der Meistertaucher (Master diver) efter deras tester innan lanseringen av den 44 mm stora regulator klockan med boett i titan och en WR på 1000 M / 3330 ft.

Detta är min första titanklocka och jag trodde innan jag fick hem den att jag skulle tycka den var alldeles för lätt, men med sin storlek och feta länk så är den inte alls lätt faktiskt :p

Äh nu räcker det, dags för bilder..

b76354.jpg

b76355.jpg


Tomt?
b76356.jpg


Redan på sanering ;)
b76357.jpg


Sådär :)
b76358.jpg

b76359.jpg


Wristshot blev det inget då jag sprang runt som en tok för att hitta länkverktyget utan framgång, fick beställa ett nytt så den får ligga i lådan över helgen :(

Får se hur länge den får stanna, tycker i alla fall att det är en av de fetaste dykarna som jag klämt på!

Trevlig helg!

/Asplund
 

16610

Patek
2-Faktor
Grattis! riktigt fet. Jag har haft två Orisar och aldrig blivit besviken. Jäkligt mkt klocka för en hyfsad peng...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
1000m är bra, då kan man tvätta händerna utan att oroa sig.

Grymt fet! Hur stor är den? Oris brukar vara ganska tilltagna.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Haha..roligt att den vandrat runt på forumet!
Fet är den verkligen. Hatälskar den halv-integrerade länken
 
Topp