Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En eloge till "easy rider" och "undersköterskan"

Diskussion i 'Diskussion' startad av theargonaut, 19 september 2012.

1. theargonaut
    Trådstartare

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Testar vitt nato, bortskänkt av "easy rider", med hjälp av det nya bandbytarverktyget som "undersköterskan" skänkt, på Flingan som jag har till salu...

STORT tack för er generositet, med hopp om att på ett eller annat sätt få återgälda det.

2. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Det där blev ju f*n rätt läckert!

Dock så är ju vitt + klocka inte riktigt min grej så det är bättre om någon annan får ta det av det.

3. theargonaut
    Trådstartare

Från:
    Sthlm
    Jupp! Jag gillar det, ffa på sommaren är det riktigt hett! Sommar + Snowflake + vitt nato = sant

4. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Kul att det kom till användning - ser grymt snyggt ut imho. Pröva gärna ett heavy duty (lite tjockare NATO) från Gnomon, tror det skulle sitta som en smäck till Flingan.

Vänligen
    Forumets undersköterska

5. theargonaut
    Trådstartare

Från:
    Sthlm
    Tack för tipset och tack för det fina verktyget!

Mårtenssons ur Brookfield