Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

En fundering angående en specifik länk.

Diskussion i 'Vintage' startad av Strindberg, 25 januari 2016.

1. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

Här på vintage finns ju de riktiga nördarna, så här kan vi grotta ner oss.
    Jag har - som jag brukar tjata om - en helt fantastisk Rado, med en tjusig originallänk. Länken är lite kort, så jag skulle vilja hitta bitar, men jag vet inte vad jag ska leta efter riktigt.
    Sen har jag noterat en annan grej, länken ser ut som att den påminner om guldlänken som @Omen har på camaron, sedan tyckte jag att jag skymtade en liknande på en UN på bilderna från @Mernis Bajra och @Warwian 's lilla GTG.

Input? Fler som har liknande länkar?
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg

eriksson850, Warwian, theargonaut och 1 annan gillar detta.
  2. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Det där är en gammal NSA-länk, precis som den som jag hade på Camaron som @Omen numera har. "Alla" använde dem och Gay Freres.

eriksson850, Warwian, JesperO och 2 andra gillar detta.
  3. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Vad menar du med den sista meningen Singular?
    Hade för mig att Rados var en kopia, men har säkert fel för mig. @TorNet har väl stenkoll?

4. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

KS är så jäkla bra!

5. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Ingenting mer än att det är två dominerande tillverkare under en lång tidsperiod, vars produkter hittades (brandade eller inte) över hela branschen.
    Rados kan säkert vara en plankning, men den är rysligt lik den som satt på Camaron.

6. TorNet

TorNet Friends of KS

Ser på pricken ut som NSA (Novavit SA), som sagt, men om Rado köpt länkar av NSA eller kopierat dem vet jag inte.

Aurum gillar detta.
  7. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Håller med, så det är säkert något jag drömt. Kan iofs vara att de nyare länkarna skiljer sig men hade för mig att du skrivit något om det tidigare. Men då mindes jag fel helt enkelt.

8. TorNet

TorNet Friends of KS

eriksson850 gillar detta.
  9. PR1973

PR1973 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Strindberg gillar detta.