• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En gräns är sprängd på Klocksnack

StrawberryFields

Sir Notalot
Fler och fler aktiva medlemmar, trevligt. Samtidigt så känns det som om en majoritet av trådarna och inläggen produceras av samma lilla hard core kärna, familjär stämning uppstår. Det är i min värld bättre än ett forum med många medlemmar.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fler och fler aktiva medlemmar, trevligt. Samtidigt så känns det som om en majoritet av trådarna och inläggen produceras av samma lilla hard core kärna, familjär stämning uppstår. Det är i min värld bättre än ett forum med många medlemmar.
Kanske stämmer med majoriteten av trådar ...fast jag ser nya trådar varje dag från nya medlemmar.
Tycker att alla borde våga mer! Stammisarna står ju ofta med öppna armar. :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Faaan va skönt… kommer ihåg när det var typ.. 200 pers registrerade… nu känner man inte ens igen alla namn längre… riktigt nice…. snart 3 lax medlemmar också… mycket folk med vettigare input än en själv… man behöver ju inte ens anstränga sig… finns ju folk som faktiskt kan grejer nu och gärna delar med sig!!

Skål!!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Tycker ändå det är rätt många helt nya som startar trådar och vill ha råd/hjälp att hitta specifika klockor osv. Eller bara kör sin första post som paketöppning! Dock många "one hit wonder"
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tycker ändå det är rätt många helt nya som startar trådar och vill ha råd/hjälp att hitta specifika klockor osv. Eller bara kör sin första post som paketöppning! Dock många "one hit wonder"

Alla som postar om klockar är bra! Själv postar jag bara om klockor. Som det här inlägget tex :)

Kul trend!

Hörde att MKRGG ska bjuda hela KS på tårta när vi når 3000 reggade medlemmar!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Bra! Jävligt bra, forum! Kul också att det frågas en del, och visas klockor som man själv inte tidigare sett!
 

Watch out

Cartier
God stämning!
15g5fdx.jpg
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Roligt att se att forumet växer. Ni ska ha mycket cred för de ni gör här!!

En samlingsplats för likasinnade är viktigt i dagens stressiga samhälle :D
 
Topp