• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En GTG i ungdomens tecken! [Stockholm]

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Befängt! Spencer ser högst ut att vara 24, med rätt frisyr för kvällen kan han gå för 21
Är detta frisyren som gäller??
image.jpg
 

Apansson

Torpare
Jag tror nog verkligen att alla är välkomna om det nu är så - men det vi lite löst snackade om var väl ett försök att få ut oss yngligar från sovrummen en kväll och gå lös! Personligen har jag absolut inget emot om profiler som Ricvin och Spencer etc dyker upp, för mig är det alltid the more the merrier! Sen kanske inte de vill stå och köra veven på Solidaritet kl 04.00, men man vet ju aldrig! Alltid kul att träffa folk härifrån KS. :)
 

CLT

Rolex
Jag tror nog verkligen att alla är välkomna om det nu är så - men det vi lite löst snackade om var väl ett försök att få ut oss yngligar från sovrummen en kväll och gå lös! Personligen har jag absolut inget emot om profiler som Ricvin och Spencer etc dyker upp, för mig är det alltid the more the merrier! Sen kanske inte de vill stå och köra veven på Solidaritet kl 04.00, men man vet ju aldrig! Alltid kul att träffa folk härifrån KS. :)
Kör all in! Mellandags GTG, alla är välkomna! Bättre än både mellandagsrea och överbliven julmat!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag tror nog verkligen att alla är välkomna om det nu är så - men det vi lite löst snackade om var väl ett försök att få ut oss yngligar från sovrummen en kväll och gå lös! Personligen har jag absolut inget emot om profiler som Ricvin och Spencer etc dyker upp, för mig är det alltid the more the merrier! Sen kanske inte de vill stå och köra veven på Solidaritet kl 04.00, men man vet ju aldrig! Alltid kul att träffa folk härifrån KS. :)
Jag vill också instämma här, meningen var att vi unga skulle kunna vara lite omogna och hänga fritt. Sen är alla som är sugna på öl, mat, och klockor (och klubb för den delen) varmt välkomna!
 
Jag tror nog verkligen att alla är välkomna om det nu är så - men det vi lite löst snackade om var väl ett försök att få ut oss yngligar från sovrummen en kväll och gå lös! Personligen har jag absolut inget emot om profiler som Ricvin och Spencer etc dyker upp, för mig är det alltid the more the merrier! Sen kanske inte de vill stå och köra veven på Solidaritet kl 04.00, men man vet ju aldrig! Alltid kul att träffa folk härifrån KS. :)

Kör all in! Mellandags GTG, alla är välkomna! Bättre än både mellandagsrea och överbliven julmat!

Ähhh, nu är ni bara nojjiga att NI inte får hänga med nästa gång... :cool:
 
Som tidigare sagt så var det inte meningen att vara skrivet i sten, utan tänkt att oss yngre kunde tjöta lite, men vill ministern Spencer66 m.fl. Komma så kommer jag knappast förbjuda det!
 
Topp