• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En GTG i ungdomens tecken! [Stockholm]

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Apropå att inte ha nå pejl ställer jag några fler frågor..[emoji38] Vad man brukar prata om är rätt självklart (antar jag) men hur brukar en gtg gå till? I det här fallet, ses vi på en restaurang? Om inte, var? Upplys mig gärna om händelseförloppet![emoji1][emoji106]
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Apropå att inte ha nå pejl ställer jag några fler frågor..[emoji38] Vad man brukar prata om är rätt självklart (antar jag) men hur brukar en gtg gå till? I det här fallet, ses vi på en restaurang? Om inte, var? Upplys mig gärna om händelseförloppet![emoji1][emoji106]
Vi ses på en resturang och låter samtalet flyta på :) mycket skicka runt klockor så att man kan se och prova nytt :D
 
Apropå att inte ha nå pejl ställer jag några fler frågor..[emoji38] Vad man brukar prata om är rätt självklart (antar jag) men hur brukar en gtg gå till? I det här fallet, ses vi på en restaurang? Om inte, var? Upplys mig gärna om händelseförloppet![emoji1][emoji106]

Vi ses allihop på bestämd plats, som meddelas till dem som fått plats. Vi äter, dricker och pratar om allt från klockor (mestadels brukar det bli) till kvinnor, och de som känner sig taggade brukar det inte vara ovanligt att man drar ut på krogen efteråt.

Kort och gott, vi ses på bestämd plats, äter, dricker och om man vill, sedan går vidare eller stannar kvar ganska sent!
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Ja vafan, jag kommer![emoji28]

Om det mot förmodan skulle visa sig att jag inte kan, om tex datumet flyttas, kan jag avanmäla mig då utan att bli föraktad av hela forumet i all evighet?[emoji15]
 

Hugii

Audemars
Skall bli spännande att se om fjunisarna lyckas med logistiken för 30 pers..


Jag tror kidsen kör FB-fasoner... dvs Live-n´-Online-GTG från pojkrummet :)

kidz1.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
För helvete. Bara bra om det uppmanas fler GTG. Och uppmuntra yngre att komma, redan en 17 åring som är sugen och om det får han att våga komma på de större GTGs senare så blir jag glad! Skärpning.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
För helvete. Bara bra om det uppmanas fler GTG. Och uppmuntra yngre att komma, redan en 17 åring som är sugen och om det får han att våga komma på de större GTGs senare så blir jag glad! Skärpning.

Ok om du vill att jag skall vara allvarlig, jag tycker det är osnyggt att gå ut på det öppna forumet och starta en GTG men exkludera folk. Vill man göra så så tycker jag man kan göra det diskret och inte på detta vis.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Ok om du vill att jag skall vara allvarlig, jag tycker det är osnyggt att gå ut på det öppna forumet och starta en GTG men exkludera folk. Vill man göra så så tycker jag man kan göra det diskret och inte på detta vis.
Tack.
Jag håller med dig Spence och jag står fast vid att jag tycker alla är välkomna oavsett ålder. Ingen ska exkluderas, oavsett ung, gammal, nybörjare, forumräv etc. Räknar med att du kommer..
 
Ok om du vill att jag skall vara allvarlig, jag tycker det är osnyggt att gå ut på det öppna forumet och starta en GTG men exkludera folk. Vill man göra så så tycker jag man kan göra det diskret och inte på detta vis.

Avsikten var inte att exkludera någon alls, utan snarare en riktad inbjudan till de yngre, eftersom de uppenbarligen inte kommer med på GTGs av olika anledningar men självklart är alla välkomna!
Trodde inte riktigt vi låg på den millimeternivån, men nästa gång tar jag det med dig först så löses det smidigare!
 

Apansson

Torpare
Ok om du vill att jag skall vara allvarlig, jag tycker det är osnyggt att gå ut på det öppna forumet och starta en GTG men exkludera folk. Vill man göra så så tycker jag man kan göra det diskret och inte på detta vis.

Tror som sagt inte heller det var tanken, utan att det bara var dåligt formulerat. Det är självklart att alla är välkomna, oavsett ålder, men som E säger så var det väl framförallt ett sätt att få lite yngre medlemmar att "våga" komma på en GTG. :) Du vet lika väl som jag att vi skulle vara hedrade om legendarer som du själv skulle dyka upp!
 
Topp