• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En GTG i ungdomens tecken! [Stockholm]

Mr Chance

Kalmar
Tror som sagt inte heller det var tanken, utan att det bara var dåligt formulerat. Det är självklart att alla är välkomna, oavsett ålder, men som E säger så var det väl framförallt ett sätt att få lite yngre medlemmar att "våga" komma på en GTG. :) Du vet lika väl som jag att vi skulle vara hedrade om legendarer som du själv skulle dyka upp!
Med all respekt så tror jag ni missar Spencer66 s poäng och det gör liksom varken till eller från att ni i efterhand säger att alla är välkomna (vilket jag tycker är strålande, trots att jag inte är hemma...)

Och, btw, om någon som är över 25 men inte en legendar på forumet vill komma, är det ok? :)
 

Apansson

Torpare
Med all respekt så tror jag ni missar Spencer66 s poäng och det gör liksom varken till eller från att ni i efterhand säger att alla är välkomna (vilket jag tycker är strålande, trots att jag inte är hemma...)

Och, btw, om någon som är över 25 men inte en legendar på forumet vill komma, är det ok? :)

Självklart är det okej, för min del är alla välkomna. :) Och det står ju i OP att inget är hugget i sten heller! :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nästan så man borde komma, någon måste ändå ta på sig ansvaret att ni småbarn inte gör något farligt så ni kan skada er själva :)
KIDS_FUN_ZONEb.gif
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Bara så ni småbaran ska få lite perspektiv. Ni är endå föda på 90talet så varsågoda, 90talets ( och alla tiders för den delen) mest pretentiösa muskivideo (och dyraste, helt sannat. Tog bra många år innan någon var dum nog att bräka det) Så nästa gång ni har fruktstund på dagis så tänk på oss som fick växa upp med galningar som Axl.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Jag måste tyvärr lämna återbud om det blir den 29, den 30 kan jag däremot om ni beslutar er att byta datum.
 
Topp