• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En hyllning till en färgstark forumprofil

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..

Stort grattis till dig! Hoppas allt går bra. Nu kommer du få köpa Rolex till yttligare en utöver dig själv, om än längre in i framtiden :)
 

John R

Panerai
Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..


Ett riktigt stort Grattis. Hela OTv redaktionen klappade
händerna och hurra för gosse barnet!

Finns inget som slår när man ser sitt barn i ögonen för första gången!

/ John R
 
Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..

Grattis till hela gänget. Och kom ihåg småbarnsföräldrarnas mantra "det är värt det". :lol:

Namnförslaget från mig blir Roland aka Rolle. Kan kanske flyga under kvinnans radar.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Stort grattis Jocke! Jag är själv lite uppe i varv eftersom min sambos syster fick barn för ett par timmar sedan. Känns nästan själv som om man blivit pappa så som man gått och väntat på att den där lille ska komma ut!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till dig och frugan, välkommen till Tellus hälsar jag lill-Spence! Skönt att allt gått bra, nu börjar det!
 

David

Bödeln
Stort grattis från Ryssland! :D

Det mesta i bildväg är blockat här, och även delar av forumet, så om det finns bilder har jag missat dem.

Skönt att allt gått bra, ser fram emot wristshots.

EDIT: Gällande namnvalet, varför inte något en aning mindre uppenbart, Wilsdorf kanske?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tack för alla hälsningar! Nu är man en liten kycklingpappa, just varit på nattöppet apotek (04.00) och köpt näsdroppar till en täppt liten kille.. Vad gör man inte för sin lille parvel. Lillspence (Spencer12) hälsar!

FAD7E2FC-2C5C-4ACB-9DA9-3A0272957A45-263-00000015F2BF1227.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Hehe... Från o med nu är det standard att inte sova... Men det blir bättre om några år... :lol:
O det är klart värt det!
 
Topp