• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En KLOCKA, så mycket variation.

Jonas.T

Omega
Här är min 16700 från 1989, de bästa är att man kan ändra utseendet på några minuter men andra inserts tycker jag.
image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Med risk att låta som en idiot men kan jag köpa en vanlig 62510 Jubilee länk och använda mina ändlänkar som sitter på min Oyster non SEL? 16700:an ser ju verkligen mer porrig ut på Jubilee även om jag föredrar den mer tooliga Oysterlänken.
 
D

Deleted member 4412

Guest
image.jpg

Slänger in en bild på nyförvärvet aka 16700:an. Ruggit fint fejdat insert som går mot rosa/lila. Precis den färgen jag ville ha på min Pepsi:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ska hämta ut den idag hos Rob E där den fått en täthetsservice så vi kan mysa i duschen ihop samt slippa oroa mej för ösregnet haha.
Åker även på ett beige Perlon samt ett svart insert:happyhappy:
 

LS

Panerai
2-Faktor
Så jäkla grym klocka! Den där ser jag fram emot att kunna köpa, kanske blir det vad bonusen nästa höst går till. Synd bara att herr Löfven ska ha sin del av kakan :)

Hur mycket jobb är det att byta insert och hur gör man egentligen?
Går det att byta även på nya GMT Master II?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sisådär på perlon, gillar färg-kombon men hade önskat mej ett bättre band av kvalitet:(
image.jpg
 
Topp