• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En KLOCKA, så mycket variation.

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har man både sub och GMT så blir det svarta insertet lite "kaka på kaka" Tycker cokeinsert är undervärderat, perfekt höst/vårfärg. Har tyvärr inget själv:( Slänger med en bild på ett lite för fadat pepsi och ett svart med mockaband.
image.jpg

image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har man både sub och GMT så blir det svarta insertet lite "kaka på kaka" Tycker cokeinsert är undervärderat, perfekt höst/vårfärg. Har tyvärr inget själv:( Slänger med en bild på ett lite för fadat pepsi och ett svart med mockaband.
Kan aldrig bli "för fejdat";)
Håller klart med om att Coke insertet känns "höstigt". Blir nog ett blekt sådant lite senare:)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Alltid älskat 16710 men nu har jag börjat störa mig på indexen. Tacka fan för vintagemodellerna med målade index. Fler bilder på 16750, 1675 i tråden tack :rolleyes:
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Alltid älskat 16710 men nu har jag börjat störa mig på indexen. Tacka fan för vintagemodellerna med målade index. Fler bilder på 16750, 1675 i tråden tack :rolleyes:

Håller med, skulle också vilja ha en vintage GMT... men tycker iofs att indexen är snygga på olika sätt, jag retar mig mer på safirglaset som drar till sig smuts och fingeravtryck. Sen är ju de gamla insertsen snyggare också.

Okej, håller med, men mitt är tyvärr lite för ojämnt "fejdat" :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Alltid älskat 16710 men nu har jag börjat störa mig på indexen. Tacka fan för vintagemodellerna med målade index. Fler bilder på 16750, 1675 i tråden tack :rolleyes:
Håller även jag med dej till en viss gräns men vitguldsindexen är faktiskt magiskt snygga i solskenet. Sen kan jag tycka att vissa 1675/16750 med matt tavla och kritvita index ser mer livlösa ut. Ska det vara målade index ska dom ha patina!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har man både sub och GMT så blir det svarta insertet lite "kaka på kaka" Tycker cokeinsert är undervärderat, perfekt höst/vårfärg. Har tyvärr inget själv:( Slänger med en bild på ett lite för fadat pepsi och ett svart med mockaband.
Kan varmt rekommendera att du slår en signal till Rob E och pratar med Peter så löser han ett Coke insert för 900 spänn. Tänker själv klippa ett efter semestern. Blir gött ihop med en stickad tröja när hösten slår till:)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor

Ja, 900 spänn låter ju nästan billigt, iaf i Rolexsammanhang, tror jag kommer följa ditt exempel. Känner jag mig rik så blir det kanske ett nytt pepsi också så kör man det på våren, fejdat på sommaren, coke på hösten och svart på vintern :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ja, 900 spänn låter ju nästan billigt, iaf i Rolexsammanhang, tror jag kommer följa ditt exempel. Känner jag mig rik så blir det kanske ett nytt pepsi också så kör man det på våren, fejdat på sommaren, coke på hösten och svart på vintern :)
Ja då har du ju din komplett min vän!
 
Topp