• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En KLOCKA, så mycket variation.

D

Deleted member 4412

Guest
"Nya" Pepsi'n, mossig med ett denim/koppar fejdat insert:)
image.jpg
image.jpg

Sladdrig rullad Jubilee som sej bör..
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    185.4 KB · Visningar: 20
D

Deleted member 4412

Guest
Var nära att kränga min 1675:a då jag ansåg att det känns som en sommar-dinka med det fedade Pepsi insertet men kom på bättre tankar tack o lov. Det ÄR ju en grymt mångsidig klocka så ett nytt svart insert införskaffades:
image.jpeg

Nu ska jag bara bleka ner det ordentligt, på med ett mockaband med Rolexspänne o vips har det blivit en riktigt mysig höst dinka.
image.jpeg

På med Jubilee igen så vips, en nice vinter dinka.
Sen tebax på fejdat Pepsi, o vips, en perfekt sommar-dinka:)
image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    76.8 KB · Visningar: 35
  • image.jpeg
    image.jpeg
    119.7 KB · Visningar: 34

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Tackar. Tagen med iPhone 6

Bjussar på bilder till på Gmt. Först en 2006 och den på jubeileelänk är från 1991
image.jpeg
image.jpeg

Grymt att du får till sån skärpa med iPhone6, stiligt.
16710 från 1991 på Jubilee, vilken fullträff. Om du någonsin får för dig att sälja den så erbjuder jag mig att ta hand om den.:)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Kan inte få Coke ur mitt huvud. Ett köp kommer allt närmare. Vad bör jag tänka på vid köp? Har aldrig haft en Rolex så inte koll på ev. fallgropar eller liknande.

Vad säger ni kunniga om denna? http://www.chrono24.se/rolex/gmt-master-2-16710-faded-coke-bezel--id4052182.htm
Har du ingen koll på varken objekt eller klocka rekommenderar jag dig att göra ett köp härifrån, lägg ur en köpes, fiska lite så är riskerna mindre.

Fokusera inte på inlägget, alltså Coke, pepsi eller svart. Det byter du med lätthet så titta mer på klockan i sig. Fundera på vilken tavla och boett du vill ha. Solida ändlänkar eller ej, lugholes eller ej. Är fullset viktigt för dig? Det kommer påverka priset givetvis men vissa vill ha det, andra bryr sig inte. Tänk på att en service hos AD kan landa på närmare 7000kr

Nedan 16710 black med RubberB.
image.jpeg
 

Joseph

Cartier
Har du ingen koll på varken objekt eller klocka rekommenderar jag dig att göra ett köp härifrån, lägg ur en köpes, fiska lite så är riskerna mindre.

Fokusera inte på inlägget, alltså Coke, pepsi eller svart. Det byter du med lätthet så titta mer på klockan i sig. Fundera på vilken tavla och boett du vill ha. Solida ändlänkar eller ej, lugholes eller ej. Är fullset viktigt för dig? Det kommer påverka priset givetvis men vissa vill ha det, andra bryr sig inte. Tänk på att en service hos AD kan landa på närmare 7000kr

Nedan 16710 black med RubberB.
image.jpeg
Hur skulle du/ni bedöma skicket på denna i förhållande till pris?
https://www.chrono24.se/rolex/gmt-2-16710--id4186303.htm
 
Topp