• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En klockas tripp till Florida .(Nya bilder varje dag)

Mr.Chang

Audemars
Camaron funkar fint.
image.jpg

Det var kallt idag!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Dra till International Drive om du inte varit där, finns en del skoj där. Jäkligt kommersiellt men kul ett tag. Sea World är alltid nice!
+1

Hela Orlando är egentligen ganska kommersiellt - de lever på turister och mässor. Downtown är inget ställe där man shoppar direkt utan där är det mest kontor, klubbar och restauranger (kan ju ha ändrats sedan jag var där...) "Förorten" Winter Park är ganska litet men trevligare att strosa runt i en stund. Så här års så borde sjökossorna (manatees) ha simmat in till diverse vattenkällor (åarnas början med hål jorden där vatten kommer upp med konstant temperatur.) Det kan vara en trevlig halvdagstur att åka och kika på dom om man gillar den grejjen. Blue Springs har jag för mig är ett sådant tillhåll för manatees.

Black Friday är ingen höjdare. Det brukar vara sjuuukt långa köer. Men det är ju klart, gillar man mellandags-rean på valfritt stort shoppingställe (typ Nordstan i västkustens pärla) så klarar man av Black Friday.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Är det måhända Chip O'hoy Choocolate Chip Cookies där i bakgrunden? Deras "chunky" är en av sakerna jag saknar med USA... :hungry: Men nu har jag lärt mig göra egna så jag klarar mig hyfsat.
 

Mr.Chang

Audemars
Åkte iväg för att titta på uppskjutningen av Orion raketen men det blev inget idag så resten av dagen skall jag gotta mig vid poolen.
image.jpg
 
Topp