• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En låda kom in från kylan

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Det har efter wolfpack on wall street hypen blivit en riktigt eftertraktad klocka, en del öppningstrådar har dykt upp på sistone och det var inte lätt att övertala förra ägaren att sälja den, men det gick till slut.
Jag själv tycker att den har en speciell dragningskraft den här quartzaren, bara måste ha den, riktigt läcker klocka faktiskt.

Varsågoda då kör vi...
20140129_160518_2_bestshot.jpg

En tub.
20140129_161017_4_bestshot.jpg

En Tag Heuer professional 1000 quartz .
20140129_163835_2_bestshot.jpg

En stekare med mycket blänk :)
20140129_164741_1_bestshot.jpg

Bör hänga långt ner på handleden för rätta looken..
20140129_164858_6_bestshot.jpg

Mycket bra skick på länken och även hela klockan för den delen.
20140129_164423_1_bestshot.jpg


20140129_165035_7_bestshot.jpg

En till bara:)
20140129_165114_8_bestshot.jpg


Så mina vänner, det var allt för idag, tack för titten och ett stort tack till CaptainOats för en extremt snabb leverans och trevligt bemötande, herregud jag kontaktade ju dig igår!:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är du glad och nöjd är jag det också för din skull. Men ärligt.. Du har ju drösar av klockor jag hellre skulle bära än den där ;-)
Men lite cool är den ju och det är nog herr Di Caprios fel/förtjänst :)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Är du glad och nöjd är jag det också för din skull. Men ärligt.. Du har ju drösar av klockor jag hellre skulle bära än den där ;-)
Men lite cool är den ju och det är nog herr Di Caprios fel/förtjänst :)

Haha!:) så är det nog gubben.

Är den här i solitt guld eller är den bara pläterad? Gäller båda era! Nyfiken, den är riktigt fin...
Det är inte solitt tyvärr, men där är ganska bra tyngd ändå.

Tack alla ni andra för kommentarerna!
 
Topp