• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten jävla paketöppning dårå!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som sagt var så har jag snöat in mig lite på Camel klockor och deras modell Superchrono! Denna hittade jag tydligen i Spanien, till priset av 145 Euro, verkar ligga kring det priset. Denna är i mycket bättre skick än den förra jag köpte. Siktar på att hitta alla fyra färgerna i Superchronoserien 2 har jag 2 to GO.

DSC_5571_zpsd4f11302.jpg


DSC_5573_zpsc1a7448d.jpg


DSC_5574_zpsde5ca2fc.jpg


DSC_5575_zps38acd4e8.jpg


DSC_5577_zps206bd04c.jpg


DSC_5582_zps82d6ce64.jpg


CamelSuperchrono_zps70010b96.jpg


Måste säga att jag tycker det är jämt skägg mellan dessa två klockor, men guldan känns som coolast för tillfället. Jaja...Tack för titten, som sagt var så finns det annat en Rolex även om det är Rolex som regerar tycker jag, trevlig kväll själv är jag på väg in till grannarna på middag. Fan va göt det skall bli att slippa laga krubbet själv för en gångs vis, HäppÅer :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Min kollega på första säljjobbet hade en såndäringa Camelchrono som jag tyckte va jättecool men alldeles alldeles för dyr!!:)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Grattis till en tidlös klocka!

Måste också nämna att jag har ett svagt minne att du glimtade förbi i en dröm i natt. Du såg ut precis som din avatar! Kanske var det ett tecken att en paketöppning var att vänta? ;)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
De där är fanimej fräna. PMa gärna om du i ditt sökande hittar en modell du redan har så kanske jag hugger den.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Vet du möjligtvis vad dessa låg på i nypris? Om jag inte helt ute och cyklar så fick en släktingen till mig en Camel klocka när han fyllde år för ca 10-15 år sedan. Hade varit intressant att se om han har denna klocka kvar.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Vet du möjligtvis vad dessa låg på i nypris? Om jag inte helt ute och cyklar så fick en släktingen till mig en Camel klocka när han fyllde år för ca 10-15 år sedan. Hade varit intressant att se om han har denna klocka kvar.



Tack! Jag har för mig att det var 3995kr detta var i slutet på 80-talet, var inte mindre iaf.
 

jabla

Sarlacc
Grattis! snyggast av de två du har även om den andra är "klassikern" man kommer ihåg från förr.
Kul att följa folk som snöat in på lite mer udda saker. :)
 

n011an

Omega
Daddy likes!

Kommer ihåg när man som fattig student gick och dreglade utanför skyltfönstren o sucktade efter den med guldvisare.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jag har läst dina inlägg, man blir glad... och när jag träffade dig på Diplomat innan årsfesten blev jag ännu gladare:)
Hursomhelst grattis till din Camelsamling den är riktigt fin!

Jag hoppas du blir adlad snart för dina bedrifter och då hoppas jag att det blir...............

CAMELBOY!
uwAvhNM.jpg


;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag har läst dina inlägg, man blir glad... och när jag träffade dig på Diplomat innan årsfesten blev jag ännu gladare:)
Hursomhelst grattis till din Camelsamling den är riktigt fin!

Jag hoppas du blir adlad snart för dina bedrifter och då hoppas jag att det blir...............

CAMELBOY!
uwAvhNM.jpg


;)
Eller varför inte:
cigarettes.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har läst dina inlägg, man blir glad... och när jag träffade dig på Diplomat innan årsfesten blev jag ännu gladare:)
Hursomhelst grattis till din Camelsamling den är riktigt fin!

Jag hoppas du blir adlad snart för dina bedrifter och då hoppas jag att det blir...............

CAMELBOY!
uwAvhNM.jpg

;)


Tack detsamma Omen, det var riktigt trevligt och träffas! Tack, Skall försöka att få ihop Camel Superchrono samlingen komplett, men dom växer inte på träd tyvärr är tom lättare och få tag på tunga vintage Rolex. Haha...Camelboy har jag aldrig hört talas om :cigar:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
De där är fanimej fräna. PMa gärna om du i ditt sökande hittar en modell du redan har så kanske jag hugger den.



Hallå Kamren! Dom är skit coola, har du breda handleder så kanske det inte är något för dig då dom bara håller måttet 37mmm. men jag lovar hojta till när jag hittar dubbletter :bawling:
 
Topp