• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten jävla paketöppning dårå!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis till en tidlös klocka!

Måste också nämna att jag har ett svagt minne att du glimtade förbi i en dröm i natt. Du såg ut precis som din avatar! Kanske var det ett tecken att en paketöppning var att vänta? ;)




Hahaha...bara det inte var en mardröm så är jag nöjd :smug: , det lustiga är att jag verkligen ser ut som bilden på min avatar, var tvungen att ta bort bilden från fejan då den kunde ha missuppfattas ifall mitt företag skulle ha sett bilden :nailbiting:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fyfan va snygg! Och dina inlägg är ju helfestliga!



Hahaha...är det så :woot: , trevligt i sådant fall att någon gillar det jag skriver, kommer ihåg från skolan att min svenska lärare tyckte att jag hade allt för livlig fantasi. Buy the way så var det j... kul att träffas förra lördagen :p, även Vikgul, Obeedoobe och Longkong såklart som satt i samma bord som jag :D.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det en sådan här du är ute efter, Af Sjodahl ??? :)

07eb99c1011131128b230022ad8d48cd_zps05d2819e.jpg


Mvh
Micke E
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja...den och den vita! Coolt att du äger en sådan dröm klocka :nailbiting:, den är nästan snyggare än din Daydate men bara nästan ;)

Tack :)
Camel klockan fick jag i student present för många år sedan, tror det var 1992... Det var min dröm klocka och jag tror den kostade runt 4000kr.
Jag är ganska säker på att jag har lådan kvar någonstans i Sverige.

Klockan har bl.a. bott på min arm under 2 år i Brasilien, 1 år i Costa Rica och 1år i Japan, mycket äventyr på den tiden man var singel.... :)

Jag hittade klockan när jag var i Sverige i somras, nu är den utan batteri, men även med batteri så tror jag inte den kommer få någon handledstid, tyvärr...

Jag bar klockan dagligen till runt 2002 då jag gick in på Nymans och köpte en Sjöösandström Chronolink. :)
Det var en liten historia om min Camel....

Mvh
Micke E
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hahaha...är det så :woot: , trevligt i sådant fall att någon gillar det jag skriver, kommer ihåg från skolan att min svenska lärare tyckte att jag hade allt för livlig fantasi. Buy the way så var det j... kul att träffas förra lördagen :p, även Vikgul, Obeedoobe och Longkong såklart som satt i samma bord som jag :D.

Ja. Det var mycket trevligt :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...härlig historia, jag har också för mig att klockan kostade runt 4000:- (3995:) :) och den var en våt dröm. Köpte någon billigare variant av camel klockorna som knappt lämnade min handled.

Tråkigt när tiderna förändras och man kanske för större krav på klockan man bär, jag gillar automatiska klockor så mina 2 Superchrono kommer väl inte få så mycket istid tyvärr, men då och då skall jag i alla fall försöka bära dom.

Tycker du skall slänga i ett batteri och ge denna skönhet chansen ;)

Mvh // Af Sjodahl
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...är det så :woot: , trevligt i sådant fall att någon gillar det jag skriver, kommer ihåg från skolan att min svenska lärare tyckte att jag hade allt för livlig fantasi. Buy the way så var det j... kul att träffas förra lördagen :p, även Vikgul, Obeedoobe och Longkong såklart som satt i samma bord som jag :D.



VAFAAAN! Glömde ju NEXUS PONKEN, HELVETE, sory bro :banghead: :bag:, klart son fan att det var kul och träffa dig OCKSÅ!!! Jävligt kul var det, OK ;). Kan du inte förlåta, så skall jag vara med i tv såpan FÖRLÅT MIG! TILLS DU GÖR DET...
 
Topp