Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

(En liten rapport)Är någon i Bangkok lördag 18/7...

Diskussion i 'Vintage' startad av Kettil, 16 juli 2015.

1. Kettil
    Trådstartare

Kettil Biskop

...och har lust att följa med på JJ (chatchuchak) och klämma på lite vintage? ( föreslår att vi ses tidigt) Lägg ett PM i s f. :)

2. Bomier

Bomier Friends of KS

Från:
    Bangkok
    Tyvärr är jag i Sverige, annars hade jag gärna följt med...!! :)

Mvh
    Micke

Kettil gillar detta.
  3. Kettil
    Trådstartare

Kettil Biskop

Då lägger jag det på minnet så länge... ;)

Chatastropher gillar detta.
  4. Kettil
    Trådstartare

Kettil Biskop

Gjorde då en solokvist runda på JJ (Chatuchak) Bangkok bland vintageuren. Sammanfattningsvis en besvikelse. Utbudet var inte vad det varit och priserna på de guldkorn som fanns hutlösa; bara delvis beroende på den dyra bathen. Vad sägs om dubbelröd för 1 000 000THB (c.a 250 000SEK)?
    Dubbelröd.jpg
    Av denna handlare fick jag en ledtråd till de höga priserna; ett par gånger i månaden dyker en italienare upp med 5-10 miljoner bath på fickan och damsuger JJ. De klocktokiga italienarna verkar nu vara prisbildare även globalt… ;)

TorNet, eriksson850, Bomier och 1 annan gillar detta.