• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes En massa G-Shocks (NU MED RETURNPOLICY)

Då börjar jag med det viktigaste

RETURNPOLICY!!!
Skulle något inte vara så som jag säger så är det bara att skicka tillbaka klockan till mej.






G8900A-1 = Kostar 2,165kr här hemma, Jag vill ha 1,100kr
dw6900mf-4_g-shock.jpg

DW6900MF-4 _ Den Coca-Cola röda klockan. Kostar 1195kr här hemma, Jag vill ha 1000kr


Denna är riktigt cool!
Porsche Techart blå
Mycket snyggare live än på bild.


En VÄLDIGT speciell klocka med krokodilmönster! Kommer aldrig att komma igen
g-shock-DW-6900CR-3JF_2-620x887.jpg



Och med snygga gulddetaljer.
DW-6900CR-3ER = Kostar 2305kr här hemma, Jag vill ha 1500kr. Gav nog det dubbla själv.. Var MYCKET svår att få tag på så jag tycker det är konstigt att uret.se påstår att dom kan få tag på en sån. Men så gör dom ofta.

gd-x6900fb-7er_web.jpg

DW-6900MR-7 = 1000kr





Mattgrön.. Riktigt snygg färg.
G-6900KG-3_DR_CR.jpg

G6900KG-3 = Kostar 1700kr här hemma MEN är slutsåld! , Jag vill ha 1500kr


En gul G-Shock.. Det ser man nästan aldrig..

Drivs bara utav sol, Behövs inga batterier.. Precis som den gröna ovan.
Jag vill ha 1500kr, Den släpptes 2010, Och jag har kanske använt den två gånger.

En Wholy Grail… En myt..
M.I.R.O Riseman…
Från Men In Rescue serien.
En VÄLDIGT speciell klocka! Jag har sett EN sån till salu någonsin, Och den såldes för 6952kr på ebay. Och den var så billig bara för att den hade brännskador då en Brandman hade använt den i tjänst under ett par år.
Klockan kom 2008.. Min är i nyskick.. DENNA orangea kommer aldrig mer att komma.
5823981970_25a1faa307.jpg

Du hittar inte knappt ens några google bilder på denna klockan.. Hälften av bilderna där ute är på min klocka.
Denna klockan kommer du verkligen att vara ensam om..
Och jag vill ha 4500kr för den. Kan eventuellt tänka mej släppa den lite lite billigare om den går till ”rätt person”.
IMG_1436-768x1024.jpg

Den rätta röda färgen som är så hypad.
GDF-100-4ER.jpg
GDF-100-4DR-3.jpg

Lyser upp MYCKET mer än vanliga G-Shocks.
Finns en enda till salu, Dom begär 730 dollar för den.
Jag vill ha 4000kr för den.





Här har vi en specialare.

Mer eller mindre aldrig använd för att den inte kunde klassas med dom andra, Detta är Swarovski stenar på denna till skillnad från dom andra.
Men den skiner rejält bra ändå
Det är alltså en GA110RG (RoseGold) med ett specialbeställt case, Jag har givetvis originalcaset kvar och ett svart extra..
IMG_1442-768x1024.jpg

Klockan är oanvänd tror jag, Klistermärket undertill är fortfarande kvar.
4500kr vill jag ha för den, Och då har ni fått caset väldigt billigt och klockan på köpet, Bara den är värd 1800kr.
Så detta är verkligen ett kap för den som vågar synas.


Detta är klockan som alla har väntat på att jag ska sälja… Smurfklockan… Den enda riktiga blåa G-Shock någonsin..
iPhone gör den inte ALLS till rätta
dw-6900mm-2dr-b.jpg
Blue_Summer_Collection_DW-6900MM-2_G-Shock_Photos_1.jpg
dw-6900mm-2jf-b.jpg


SÅ vacker!!!


Pris = 4000kr
DW6930A-4 30th Anniversary ”Rising Red”
Ja bara namnet säger ju en hel del..

dw6930a-4_g-shcck.jpg
DW-6930A-4ER.jpg

Pris i USA = 660 dollar
Jag vill ha 3000kr.. Jag gav mycket mer än så.. Har bara tagit bilder på klockan, Kanske burit den en gång,.

Mycket speciell färg.. Måste ses live.. Gärna i solljus.
DW6900CB-2_xlarge.png


Där är ett par till salu där ute, Från 760 euro till 900 euro.
Så detta är en riktig dyrgrip jag har här.. I nyskick.. Klistermärket kvar undertill.
Jag vill ha 4000kr.. Så ett riktigt kap.. En investering.


maxresdefault.jpg


Kostar 380 dollar,Jag vill ha 1500kr bara.
 
Topp